Synology-Forum.nl

Hardware ondersteuning => NAS hardware vragen => Topic gestart door: SanderSpecs op 01 juni 2014, 14:29:54

Titel: .
Bericht door: SanderSpecs op 01 juni 2014, 14:29:54
.
Titel: Re: LAN led uit
Bericht door: Birdy op 01 juni 2014, 14:32:51
1 - UTP Kabel al vervangen ?
2 - Je NAS op een andere poort zetten van je switch of router ?
3 - Reset uitvoeren:
http://www.synology.com/nl-nl/support/faq/127
Titel: Re: LAN led uit
Bericht door: SanderSpecs op 01 juni 2014, 14:36:48
.
Titel: Re: LAN led uit
Bericht door: Birdy op 01 juni 2014, 14:44:26
Wel gelezen ?
Citaat
Merk op dat de harde schijf niet geformatteerd wordt en u hoeft dus niet bang te zijn gegevens te verliezen.

Lees deze ook even punt 2
Citaat
Het wachtwoord van de administrator en de netwerkinstellingen opnieuw instellen:
http://www.synology.com/nl-nl/support/tutorials/493#t2
Titel: Re: LAN led uit
Bericht door: SanderSpecs op 01 juni 2014, 14:52:52
.
Titel: Re: LAN led uit
Bericht door: Birdy op 01 juni 2014, 15:09:05
Wat je zou kunnen doen om te testen is (als je nog een schijf(je) ter beschikking hebt):
De 2 schijven eruit halen (volgorde wel even merken).
Een andere schijf erin en dan kijken of het ledje dan wel brand en kijken of DSAssistant je DS kan vinden.
(eventueel even je Firewall/AV uitzetten op je PC.

En ook eventueel een moederbord test uitvoeren en dan ook letten op LAN ledje.
http://www.synology.com/nl-nl/support/faq/366