Synology-Forum.nl
Hardware ondersteuning => NAS hardware vragen => Topic gestart door: Rotterdammert op 13 september 2024, 16:59:00
-
Goedemiddag,
opnieuw grote problemen met mijn koeling. sinds gisteren constant meldingen dat mijn ventilator is gestopt. April van dit jaar ook al een melding gemaakt. En 2 jaar geleden ventilator vervangen. Volgens mijn leverancier heeft dit te maken met een issue is de software van de NAS. Ik lees en zie hier veel berichten over al een paar jaar. Net terug van vakantie, en heb vanuit Canada foto's en films geüpload. Ging wel traag. (Internet op locatie) maar geen problemen gehad of gezien. En nu thuis ineens weer problemen.
Ik ga een ticket aanmaken naar Synology, kijken wat ze kunnen melden.
-
Had ik in mei al geadviseerd (https://www.synology-forum.nl/hardware-vragen/melding-ventilator-gestopt/msg328937/#msg328937) ;)
-
FYI
Ticket Number
#3575898
Product
DS218play
1860Q8N765500
Date Created
2024-04-21 14:35:45
------------------------------
Na zoveel tijd na aanschaf stuurd Synology een nieuwe ventilator. ::) Nu de vraag wat ze nu gaan sturen vanuit Frankrijk. Er zit ergens in de software bij Synology iets niet goed. Er zijn zoveel mensen met dit probleem.
-
FYI:
Dat kan ik toch niet weten ?
-
Nieuwe ventilator geïnstaleerd. En alle problemen zijn vooralsnog opgelost. Wel de ventilator op continu aangezet.
En met dank aan Synology Frankrijk voor het opsturen van een nieuwe ventilator. :thumbup: