Synology-Forum.nl

Hardware ondersteuning => NAS hardware vragen => Topic gestart door: vincentimpens op 27 mei 2017, 09:14:36

Titel: Na vervangen HD niet bereikbaar
Bericht door: vincentimpens op 27 mei 2017, 09:14:36
Na een onverwachte powershutdown in het gebouw hebben we nu wat problemen met de NAS.
Van de DS 1815+ is er één schijf defect geraakt, deze dus verwijderd en een nieuwe geplaatst.
Nog 5644 min. tegaan... momenteel geen toegang tot NAS via web of andere weg, is dit normaal?
Titel: Re: Na vervangen HD niet bereikbaar
Bericht door: Birdy op 27 mei 2017, 10:29:21
Normaal gesproken moet je NAS gewoon bereikbaar zijn tijdens het herstellen van SHR/RAID5 (neem aan dat je dat hebt?).

Citaat
Nog 5644 min. tegaan
Als je de NAS niet kunt bereiken, hoe weet je dan dat er nog 5644 min. te gaan is ?