Synology-Forum.nl
Hardware ondersteuning => NAS hardware vragen => Topic gestart door: john h op 18 februari 2020, 20:19:55
-
Mijn externe NAS sluit automatisch af, hoe kan ik dit verhelpen?
-
Dat zal dan zo ingesteld zijn.
Kijk eens in Hardware en stroom.
-
Nagekeken en vergeleken met huidige NAS, enige wat anders was dan de huidige NAS instellingen was 'automatisch opnieuw opstarten na stroomuitval'.
Deze aangevinkt, maar probleem blijft.
Andere optie?
-
Is het elke dag?
Zo ja, op een vaste tijd?
Wat laat het logcenter zien?
-
Is inderdaad elke dag.
Log kan ik nog even niet in, maar zodra hij weer aan staat kijk ik hier naar
-
En op vaste tijd ?
-
Ik app altijd even of ze hem aanzetten en als ik dan de volgende dag in probeer te loggen staat hij weer uit.
Weet dus niet of het altijd dezelfde tijd is
-
Stroomschema ingesteld ?
[attach=1]
Advanced Power Manager geinstalleerd en ingesteld ?
-
Stroomschema zeker niet, tweede weet ik niet 100% zeker maar weet bijna zeker van niet
-
Hierbij log, hier wat uit te halen?
-
Zie nu net dat quickconnect uitgeschakeld is, terwijl vinkje wel aan staat bij inschakelen quickconnect.
Nu geeft hij aan dat ik mij weer aan moet melden, neem aan dat ik dit met huidig account kan doen?
-
Hierbij log, hier wat uit te halen?
Ja, die Waarschuwingen natuurlijk.
Lijkt of die NAS op een gegeven moment gewoon geen stroom meer krijgt.
Zou de NAS even thuis neerzetten om nader te bekijken wat er precies gebeurd, tenzij het de remote locatie betreft, misschien trekt iemand de stekker eruit of is er lokaal een stroom probleem.
neem aan dat ik dit met huidig account kan doen?
Yep.
-
Zoals Birdy ook schrijft, betekend het "inpropper shutdown', dat hij ongecontroleerd uit gaat. Dus geen software die dit instrueerd, maar waarschijnlijk de voeding die wegvalt.
Slecht contact in de stroomvoorziening, of een slechte trafo waarbij de spanning te veel daalt bij grotere belasting.
-
Blijft hier nu al 24 uur online.
Staat op de externe omgeving in een stekkerblok waar niemand bij kan komen, dus stekker kan er ook niet uit.
Wil nu quickconnect weer aanzetten, maar moet opnieuw aanmelden.
Nu pakt hij wachtwoord niet(?). Op aanvraag wachtwoord herstel krijg ik ook geen mail, is er een andere optie?