Synology-Forum.nl
Hardware ondersteuning => NAS hardware vragen => Topic gestart door: Marito op 27 oktober 2021, 23:25:13
-
Hallo weer,
Ik krijg mailtjes van Synology dat de verbinding is verbroken en uren later .. soms een dag ... krijg ik een mailtje dat de verbinding hersteld is.
Het waarom zoek ik nog wel uit (ik denk Ziggo) , nu wil ik vragen of dat herstellen van de verbinding misschien sneller kan.
Als de verbinding verbroken is kan ik de NAS niet via internet benaderen, maar ook niet via mijn netwerk ... hij staat niet eens meer in mijn netwerk ... verdraaid lastig ...
Heeft iemand raad ?
-
Normaal zou ik zeggen extern dat quick connect even plat lag...maar aangezien het ook intern is....
ik zou ziggo die router eerst eens laten uitlezen, en daarna eens reseten..
Maar als ik zou moeten gokken, kan van alles zijn, dan zou je zeggen die router.
( ik meen dat ze dat niet meer kunnen zien na een reset, weet ik niet zeker.)
-
Lijkt mij een geval van een slecht contact in de lan stekker, of defecte kabel.
-
die is niet oud....half jaar of zo....
en waar vind ik die qr code van wifi?
-
foutje. reageer op het verkeerde topic :)
beschouw maar als ongelezen ...
-
Wat @Briolet ook aangeeft: mogelijk een rotte UTP kabel, probeer eerst eens een andere UTP kabel?
-
@stapper
@Briolet
@André PE1PQX
Ziggo heeft schuld bekend ... de router is vervangen, en ik kreeg prompt een mailtje dat de verbinding hersteld is.
Voor de zekerheid heb ik de kabel ook vervangen ..... dank voor uw meedenken.
Gr,
Marito
-
Top... ;)