Synology-Forum.nl

Hardware ondersteuning => NAS hardware vragen => Topic gestart door: john h op 06 juli 2018, 19:39:47

Titel: nieuwe schijf, en nu?
Bericht door: john h op 06 juli 2018, 19:39:47
Melding harde schijf beschadigd. Nieuwe schijf besteld. NAS uitgezet, schijf erin, maar nog steeds fout melding.
Wat doe ik fout?
Titel: Re: nieuwe schijf, en nu?
Bericht door: Robert Koopman op 06 juli 2018, 20:14:14
Volume 1 is beschadigt, wil je daar de nieuwe schijf aan toevoegen?
Titel: Re: nieuwe schijf, en nu?
Bericht door: Birdy op 06 juli 2018, 20:22:18
Het antwoord is gegeven in plaatje 3 en 4, HD1 dus toevoegen aan pool1, tabje actie .
Titel: Re: nieuwe schijf, en nu?
Bericht door: john h op 06 juli 2018, 21:22:21
@ Robert, had al nieuwe schijf toegevoegd

@ Birdy, moet ik op herstellen drukken dan?
Titel: Re: nieuwe schijf, en nu?
Bericht door: john h op 06 juli 2018, 21:25:22
Of moet ik met onderstaande iets?
Titel: Re: nieuwe schijf, en nu?
Bericht door: Birdy op 06 juli 2018, 21:59:08
Herstellen.
Titel: Re: nieuwe schijf, en nu?
Bericht door: john h op 06 juli 2018, 22:23:31
Top bedankt.

Staat nu op herstellen volume 1, neem aan dat hij nu data schijf 2 naar schijf 1 aan het over pompen is?
Titel: Re: nieuwe schijf, en nu?
Bericht door: Birdy op 06 juli 2018, 22:24:49
Klopt, duurt waarschijnlijk wel een dagje maar, je kunt je NAS gewoon gebruiken, is dan wel wat trager.