Synology-Forum.nl
Hardware ondersteuning => NAS hardware vragen => Topic gestart door: Pacific7 op 04 november 2016, 18:59:18
-
Security Advisor geeft een melding met ernstigheid "hoog" en met de omschrijving "DSM-systeembestanden hebben onjuiste hash-waarden". Een schermafbeelding van de melding is bijgevoegd.
Ik heb een geheuegentest uitgevoerd, maar dat bood geen oplossing voor het probleem.
Ik heb geen pakketten van derden, dus ligt het dan aan een hardwarefout?
In het hoofdscherm van DSM aan de rechterkant staat dat de systeemintegriteit "goed" en dat het systeem naar behoren werkt.
Wie weet hoe ik dit probleem kan oplossen?
-
Zou hiervoor een ticket inleggen.
Synology Ticket:
https://myds.synology.com/support/support_form.php?lang=nld
Of als je DS is geregistreerd of wilt registreren en dan een ticket:
https://account.synology.com/support/register.php?lang=nld
Of via DSM (alleen versie 5 en hoger): Hoofdmenu > Support Center > Contact Support.