Synology-Forum.nl
Hardware ondersteuning => NAS hardware vragen => Topic gestart door: Klompie op 04 mei 2012, 09:45:13
-
Hallo,
Mijn NAS wil niet meer opstarten. Ik heb alle testen die ik kon vinden uitgevoerd. Maar het blauwe ledje blijft knipperen, ook zonder schijven, met een lege schijf, na meerdere resets etc. Aangezien de NAS net 2 maanden buiten de garantie, volgens de verkoper/importeur "ruim buiten de garantie", valt willen de verkoper/importeur niet meer doen. Mede omdat het een "budget model" (toch nog € 150 voor een consument model) betreft. Het enige aanbod is gratis verzending als ik en nieuwe NAS koop (€ 5,00 korting).
Wie heeft er een idee hoe ik dit als nog kan oplossen zonder nog veel meer kosten te maken. Een NAS moet toch minstens 5 jaar meegaan anders is het wel een hele duren hobby.
-
Je kan misschien ook een ticket aanmaken bij Synology zelf?
Wie weet kunnen zij van buitenaf nog iets voor je betekenen?
Je zou zeggen dat een NAS wel 5 jaar mee moet gaan maar alles kan defect raken....
De SA kan je NAS ook niet vinden?
-
Tickets heb ik reeds aangemaakt bij Synology, maar die verwijzen naar de verkoper in Nederland.
Alles kan kapot en daar ben ook wel bereid voor te betalen, maar het enige aanbod is een hele nieuwe kopen. Dat is geen service wat mij betreft.