Synology-Forum.nl

Packages => Officiƫle Packages => HiDrive Backup package => Topic gestart door: jodo1955 op 13 mei 2014, 15:12:06

Titel: Backup problemen met HiDrive
Bericht door: jodo1955 op 13 mei 2014, 15:12:06
Ik heb een probleem met mijn HiDrive backup. Deze loopt ergens tussen de 20 en 50 gb vast en dan krijg ik een melding dat de verbinding verbroken is. Daarna krijg ik nog wat notificaties via de email:

Connection to [gebruikersnaam].Diskstation.me has been lost en
DDNS-service kon IP-adres XX.XXX.XXX.XXX niet registreren op [gebruikersnaam].dyndns-remote.com

Verder loopt dan het internet op alle apparaten (PC's, IPad, IPhone) in mijn netwerk helemaal vast en moet ik eerst mijn router loskoppelen van de stroom en weer opstarten om te kunnen internetten.

Elders op dit forum las ik al dat bestanden groter dan 10 Gb problemen kunnen opleveren, maar ook met bestanden van minder dan 5 Gb gaat het fout. Ik gebruik een Fritzbox 7490 icm een Cisco modem van Ziggo in Bridge Mode.

Hopelijk heeft iemand de oplossing hiervoor of kan hij of zij mij verder helpen.

Alvast bedankt,

Job
Titel: Re: Backup problemen met HiDrive
Bericht door: Nelesss op 14 mei 2014, 00:00:21
Ik heb dit meegemaakt met een zwaar verouderde Zyxell modem router combinatie. Door de uploadsnelheid te begrenzen kon ik dit verhelpen.


Titel: Re: Backup problemen met HiDrive
Bericht door: jodo1955 op 14 mei 2014, 16:29:45
Hallo Nelesss,

dank voor je reactie. Vanmorgen heb ik het even nagekeken, maar ik had de snelheid al beperkt op 500Kb/s en nog deed het probleem zich voor bij HiDrive.

Bij Amazon gaat het goed dus ben ik geneigd te concluderen dat het niet aan mijn configuratie ligt. Ik zal nog eens contact opnemen met de helpdesk van Strato/HiDrive.