Synology-Forum.nl
Packages => Officiële Packages => Mail Station => Topic gestart door: rayadam op 30 juli 2018, 15:35:14
-
Goedendag,
Mijn Samsung Galaxy S8 is voor reparatie weggeweest, maar ik ben de instellingen van mijn NAS Roundcube naar Outlook kwijt. krijg dus geen email meer binnen op mijn telefoon van de NAS
Kan iemand mij vertellen wat ik moet doen om mijn email weer terug te krijgen op mijn telefoon
-
Zoals je het ook gedaan hebt (medio oktober 2017) kennelijk ook zonder hulp ? ;)
-
Maar via mailstation kun je ook nooit mail op je telefoon krijgen. MailStation is een cliënt en 'praat' niet met een andere cliënt. Je zult toch ergens een server moeten hebben die de mail opslaat.
Als dat MailServer is, dat ligt het er helemaal aan hoe je het daar instelt, daar is geen vast antwoord voor.
-
Sorry ben misschien niet duidelijk.
Het heeft namelijk allemaal gewerkt, maar na de grote reset op mijn telefoon weet ik niet meer wat er gestaan heeft
Alles is aanwezig, alleen weet ik niet helemaal wat ik waar moet ik invullen bij Outlook op mijn telefoon:
Emailadres weet ik ......@planet.nl
Imap server: dit weet ik niet meer, moet ik daar ..........@Synology.me invullen, moet daar dan nog :5000 achter
Inlognaam is dan waar ik mee inlog
Wachtwoord is ook waar ik mee inlog
SMTP moet ik daar de SMTP server gebruiken die ik nu ook gebruik in Roundcube