Synology-Forum.nl
Smartphone / Tablet / SmartTV Apps => Android Apps => Topic gestart door: Mifootoo op 12 maart 2019, 12:38:19
-
Eindelijk heb ik me door de portforwarding materie geworsteld maar ik krijg de Drive app niet aan de praat. Ik kan wel DS-file en DS-cam openen nadat ik poort 5000 heb opengezet maar Drive dus niet. Hiervoor heb ik poort 6690 ingesteld maar ik krijg de melding "geen autorisatie". Als adres gebruik ik mijn synology.me ddns. Wat doe ik fout?
-
geen autorisatie.
Je hebt geen rechten om Drive te mogen gebruiken.
-
Dank je maar met QuickConnect kom ik er wel in!
-
Ok...dan moet er wat anders aan de hand zijn, maar waarom dan niet QC gebruiken, waarom beiden ?
-
QuickConnect staat nu niet aan omdat ik wil overstappen op ddns met portforwarding. Ik heb het idee dat het via QC allemaal een stuk langzamer gaat en mijn nieuwe Ziggo modem werkt met dynamic-ip, vandaar ddns.
-
Appels en peren.
Quickconnect kan net zo goed met DDNS werken.
En waarom zou quickconnect langzamer zijn?
En de melding geen authorisatie komt als je Drive probeert te benaderen met een account dat niet in de administrators groep zit.
-
Als ik QuickConnect aanzet en met het ddns adres probeer in te loggen krijg ik : Kan geen verbinding maken met het Diskstation. Controleer de netwerkverbinding of het IP-adres van uw DiskStation. Als ik dan ipv van het ddns adres het QC-ID invul lukt het wel (maar dat duurt dus vrij lang). Ik heb maar 1 account en die staat onder administrators.