Recente berichten

Pagina's: [1] 2 3 ... 10
1
Web Station / Re: the server is temporarily unable to service
« Laatste bericht door Satje01 Gepost op Vandaag om 13:36:03 »
Reeds opgelost.
Onderstaande stond op een of ander manier verkeert.
64639-0
2
Web Station / the server is temporarily unable to service
« Laatste bericht door Satje01 Gepost op Vandaag om 13:10:52 »
Sinds de verbouwing is er per ongeluk de server offline gegaan daar een kortsluiting in de schuur.
Vandaag ben ik met de websites aan de gang gegaan. Eerder kon ik lokaal 192.168.0.184/naamwebsite in de site komen.
Via de normale website.nl kan ik er gewoon in.
Ook mijn PHPadmin doet het niet meer via lokaal.
Ga ik lokaal dan krijg ik onderstaande fout melding.
Hoe kan ik dat oplossen.
64637-0
3
Synology DSM 6.2 / Re: Error melding betreffende de 'security database'
« Laatste bericht door Irmaxx59 Gepost op Gisteren om 18:05:49 »
Thanks!
Gelukt, ticket aangemaakt.... nu maar afwachten...
4
Synology DSM 6.2 / Re: Error melding betreffende de 'security database'
« Laatste bericht door Birdy Gepost op Gisteren om 17:49:06 »
64629-0Je NAS moet geregistreerd zijn en daarna kan je je NAS kiezen.

5
Synology DSM 6.2 / Re: Error melding betreffende de 'security database'
« Laatste bericht door Irmaxx59 Gepost op Gisteren om 17:47:07 »
@Hofstede
Oké, maar waarom heb ik daar "ineens" last van?
Al jaren gaat het goed tot aan enkele maanden geleden, dat was de laatste keer dat ik 'Security Advisor' handmatig liet scannen.
Nu "ineens" is er een probleem!? Hoe kan dat, eigenlijk?
6
Synology DSM 6.2 / Re: Error melding betreffende de 'security database'
« Laatste bericht door Irmaxx59 Gepost op Gisteren om 17:35:38 »
@Birdy
HELP! Ik probeer een ondersteuningsticket aan te maken. maar bij de eerste 'drop-down box' Modelnaam* wil ik
het volgende intypen:  DS718+, xxxxPENxxxxxx  (het model- en serienummer). DIT WORDT NIET GEACCEPTEERD...?

Doe ik iets fout of moet ik ergens anders zijn om een ticket aan te maken?
7
Synology DSM 7.2 / Re: Firewall / Geen locaties beschikbaar
« Laatste bericht door Briolet Gepost op Gisteren om 16:26:48 »
Wel netjes dat ze je dit laten doen via de taskmanager.

Je kunt ook
rm /var/lib/data_update/geoip-database/version.json
rm /var/cache/data_update/database_info.json
synodbudupdate -f

uitvoeren via een SSH inlog, maar daar belast je de onervaren mensen meer mee omdat ze dan misschien extra terminal software moeten installeren.

Blijkbaar twee buggy files wissen en dan een update doen die deze files waarschijnlijk weer aanmaakt.
8
Synology DSM 7.2 / Re: Firewall / Geen locaties beschikbaar
« Laatste bericht door Tazmanian Gepost op Gisteren om 11:22:29 »
En de fix: https://note.synology.com/ns/sharing/39d5P

Probleem lag dus 100% bij Synology
9
Synology DSM 7.2 / Re: Firewall / Geen locaties beschikbaar
« Laatste bericht door Tazmanian Gepost op Gisteren om 10:19:46 »
Nu dit probleem opgetreden op mijn DS415+ die al de laatste versie heeft, dus updaten gaat niet lukken.

Probleem opgetreden nadat ik mijn certificaat heb vernieuwd.
10
Synology DSM 6.2 / Re: Error melding betreffende de 'security database'
« Laatste bericht door Birdy Gepost op 08 december 2025, 20:01:26 »
Ik weet nergens van maar, leg dan even een Ticket in, dat lijkt mij het beste.
Pagina's: [1] 2 3 ... 10