Auteur Topic: Couchpatato Server werkt na update niet meer  (gelezen 1947 keer)

Offline TOMEKKKKK

  • Bedankjes
  • -Gegeven: 0
  • -Ontvangen: 0
  • Berichten: 1
Couchpatato Server werkt na update niet meer
« Gepost op: 15 februari 2013, 10:23:49 »
Dag mensen,

Lees dit forum al een tijdje als ik problemen heb en kan altijd mijn antwoord vinden. Nu heb ik een probleem die ik hier nog niet tegen ben gekomen dus account aangemaakt en hopen dat jullie mij kunnen helpen. Ik ben zelf best wel een leek hierin dus heb ook bij alles wat ik geinstalleerd heb de standaard sites afgezocht naar een handleiding. Tot voor kort werkte alles perfect, helemaal blij en elke dag kijken wat hij nu allemaal weer gedownload had. SickBeard, Couchpatato, SabNZB had ik dus allemaal goed werkend.

Nu is er laatste een update geweest voor CouchPatato server. Helaas heb ik hem na de update gewoon niet meer werkend gehad. Ten eerste stopt hij elke keer bij 60% met scannen van mijn films folder. Wat dus betekent dat hij niet alles in mijn lijst zet. Dit is jammer maar nog niet eens zo heel erg.
Nu is het ook zo dat hij de koppeling met mijn IMDB niet meer maakt waardoor ik dus geen films meer automatisch gedownload krijg. In de vorige versie was het kopiƫren van mijn imdb RSS link voldoende op de plek waar dit hoorde, nu werkt dit blijkbaar niet meer. Heb ook al meerdere malen geprobeerd dat met die leuke knop te doen die je bij de installatie van CP tegenkomt maar hier snap ik dus echt helemaal niets van want als ik die sleep naar de balk waar IMDB open staat geeft hij aan dat er geen film te vinden is op deze pagina.

Het is een lang verhaal maar hopelijk een beetje duidelijk, aangezien ik het allemaal werkend had was ik zo blij als een kind. Nu helaas erger ik me dood aan dat het niet lukt, echt al wel 10x geprobeerd opnieuw te installeren.

Hopelijk kunnen jullie mij helpen!!

Offline Matr1x

  • Global Moderator
  • MVP
  • *
  • Bedankjes
  • -Gegeven: 250
  • -Ontvangen: 758
  • Berichten: 5.022
Re: Couchpatato Server werkt na update niet meer
« Reactie #1 Gepost op: 15 februari 2013, 15:05:48 »
Er is niks mis met je installatie, maar met CouchPotato zelf. Daar kunnen we je niet mee helpen en kun je het beste je problemen bij de maker zelf neerlegen of bij de community.

https://couchpota.to/
https://github.com/RuudBurger/CouchPotatoServer

P.S. Ik vond CouchPotato Server in het begin een enorme verbetering, maar na een tijdje ging ik me toch weer storen aan het feit dat het nog steeds niet lekker werkt. Je bent dus niet de enige met problemen en het kan geen kwaad eens naar een alternatief te kijken. MovieGrabber bijvoorbeeld.
  • Mijn Synology: DS224+
  • HDD's: 2x HAT3300-4T
  • Extra's: MR2200ac / RT2600ac


 

sabnzbd vs nzbget en couchpatato vs sickbeard

Gestart door TopGear_1542Board 3rd party Packages

Reacties: 5
Gelezen: 4202
Laatste bericht 23 maart 2014, 17:26:52
door Robert Koopman
Couchpatato + Let's encrypt certificate

Gestart door remcov250Board 3rd party Packages

Reacties: 3
Gelezen: 2109
Laatste bericht 11 september 2016, 19:29:57
door hscheffers
VERPLAATST: couchpatato wil niet installeren

Gestart door Robert KoopmanBoard Synology DSM 6.1

Reacties: 0
Gelezen: 970
Laatste bericht 21 februari 2018, 20:19:44
door Robert Koopman
couchpatato wil niet installeren

Gestart door iamrickBoard CouchPotato

Reacties: 3
Gelezen: 4788
Laatste bericht 16 mei 2018, 22:14:18
door Matr1x