Auteur Topic: Netwerkstation mappen gaat fout!  (gelezen 3517 keer)

Offline MWW31

  • Bedankjes
  • -Gegeven: 7
  • -Ontvangen: 0
  • Berichten: 35
Netwerkstation mappen gaat fout!
« Gepost op: 14 juli 2008, 23:19:41 »
Hallo allemaal,

wie weet waar bij mij de fout zit?
Ik ben zeer te spreken over mijn DS107+ en toen ik hem net had kon ik overal bij middels dat Netwerkstation mappen.
Maar ik kreeg hem niet benaderd van buitenaf en heb hem dus uitgeschakeld omdat ik er toen geen tijd voor had om er dieper in te duiken.
Nu een paar weken later wil ik er weer mee verder gaan, maar ben er achter gekomen dat hij een ander IPadres heeft verkregen van mijn netwerk.
En ik heb een aantal gebruikers profielen opgesteld voor familie en vrienden en nu krijg ik geen toegang meer via netwerkstation mappen!
Geef ik mijn eigen account en wachtwoord op zegd hij:
Kan het gemapte station niet openen. De oorzaak kan zijn dat de gebruiker onvoldoende toegangsrechten heeft voor deze map. Vraag de systeembeheerder uw toegangsrechten te wijzigen of probeer toegang te verlenen als andere gebruiker.
Geef ik de admin als user op met het juiste wachtwoord, dan geeft hij aan:
De mapstation bewerking is mislukt omwille van de volgende reden. Los dit eerst op en probeer opnieuw. Acces is denied.(5)

Wie weet waar ik wat fout heb gedaan en wat ik eraan moet doen om er weer bij te kunnen komen.
Ik ben er nl al bij geweest!

Bedankt voor jullie hulp!
Groeten Mike

Offline Björn

Re: Netwerkstation mappen gaat fout!
« Reactie #1 Gepost op: 15 juli 2008, 14:09:01 »
heb je de drives wel opnieuw gemapt nadat het adres veranderd was? Anders blijft je PC op het oude adres zoeken..


 

kan geen netwerkstation maken

Gestart door AnonymousBoard Windows

Reacties: 1
Gelezen: 1985
Laatste bericht 26 september 2009, 12:34:48
door Luit
verschil tussen een share en een netwerkstation

Gestart door EdCoBoard Windows

Reacties: 3
Gelezen: 2828
Laatste bericht 20 juni 2014, 13:09:51
door Tien