Auteur Topic: Externe USB HDD van de DS207+ ontkoppelen  (gelezen 2380 keer)

Offline Lusa

  • Bedankjes
  • -Gegeven: 2
  • -Ontvangen: 1
  • Berichten: 24
Externe USB HDD van de DS207+ ontkoppelen
« Gepost op: 18 juli 2008, 23:12:30 »
Op dit moment zit ik even met een probleem en een aantal vragen waar ik niet uit kom.

Heb een DS207+ en daar is een WD 500GB USBHDD (My Book Essential Edition) aangekoppeld om soms een backup van de NAS / shares te maken.
Nu is het alleen zo als ik via de webinterface aangeef dat de USBbackup ontkoppeld moet worden zie ik ook netjes daar in vermeld staan dat deze ontkoppeld is.
Echter was het voorheen zo als ik dit via windows deed de USBHDD dan vanzelf uitging omdat deze geen aan / uit knop heeft.

Dit gebeurd dus niet blijkbaar via de NAS waardoor het groene led van mijn externe hd gewoon blijft branden. Kan het dan kwaad als ik de externe HDD dan zo los koppel? Ik zit met die vraag omdat in de webinterface van de NAS aangegeven word dat de externe HDD ontkoppeld is en dus verwijderd kan worden..

Tot slot als ik tussentijds backups van de shares maak en ik verwijderd bijvoorbeeld een map in een share dat deze map dan ook op de externe backup schijf verwijderd word op het moment dat je weer een NAS shares > Ext usbbackup uitvoerd.   usbbackup benaderen via de admin share is geen probleem maar mappen editten binnen de usbbackup lukt niet klopt dat?


 

Nas ziet externe schijven niet

Gestart door tewaltsBoard Externe harddisks en Printers

Reacties: 5
Gelezen: 4460
Laatste bericht 25 februari 2013, 16:59:14
door tewalts
Data automatisch kopieeren naar externe hardeschijf

Gestart door PsYchonBoard Data replicator & overige backupsoftware

Reacties: 2
Gelezen: 1502
Laatste bericht 25 oktober 2013, 11:21:04
door PsYchon
externe ip op surveillance

Gestart door VincentRBoard Surveillance Station

Reacties: 12
Gelezen: 5043
Laatste bericht 16 juli 2014, 11:04:16
door Goner
HDD lezen / formatteren via externe sleuf op coolermaster case

Gestart door ad24Board Windows

Reacties: 15
Gelezen: 5760
Laatste bericht 19 januari 2015, 22:31:56
door Birdy
Admin paswoord wijzigen voor externe firma

Gestart door MarcVBoard Synology DSM algemeen

Reacties: 8
Gelezen: 3416
Laatste bericht 14 september 2015, 08:34:18
door Pippin