Auteur Topic: Downloaden geregistreerde site  (gelezen 3305 keer)

Offline zotteke1

  • Bedankjes
  • -Gegeven: 83
  • -Ontvangen: 8
  • Berichten: 159
Downloaden geregistreerde site
« Gepost op: 27 augustus 2008, 09:11:27 »
Als ik torrents download van sites waarbij ik niet met een gebruikersnaam en wachtwoord hoef in te loggen kan ik deze torrents gewoon downloaden via mijn synology.

Echter bij sites waarbij ik moet inloggen met een gebruikersnaam en wachtwoord en sla de torrent file op om deze via mijn synology te laten downloaden gebeurt er niets. Ik zie de file staan en ik zie ook hoe veel er te downloaden is maar er wordt niets gestart. Start ik de zelfde file in bijvoorbeeld bitcomet dan gaat hij gelijk van start.

Wie kan mij helpen of uitleggen wat ik moet doen om dit via mijn synology te laten lopen?

Alvast bedankt

Offline Björn

Re: Downloaden geregistreerde site
« Reactie #1 Gepost op: 27 augustus 2008, 19:03:01 »
Bitcomet draait op dezelfde PC als de PC waarmee je bent ingelogd op de site. Daarom werkt het. De Synology wordt door de site dus niet gezien als geregistreerde gebruiker. Vooralsnog is het niet mogelijk om torrents van private trackers te downloaden met de Synology.

Offline amigaroxx

  • Bedankjes
  • -Gegeven: 0
  • -Ontvangen: 0
  • Berichten: 7
Re: Downloaden geregistreerde site
« Reactie #2 Gepost op: 28 augustus 2008, 23:40:35 »
Het is mij met de meest recente beschikbare firmware (geen beta) wel gelukt op m'n DS107.

Ik neem aan dat je NAS aan een router hangt, dus dan heeft ie iig hetzelfde IP als je PC waarmee je download.
Het is mij niet gelukt om te downloaden via de URL van de torrent, maar (nu komt de truc) het lukt wel als je op je PC/MAC de torrent eerst download en de .torrent toevoegd op je NAS.

Hopelijk lukt het het ook bij jou

Offline zotteke1

  • Bedankjes
  • -Gegeven: 83
  • -Ontvangen: 8
  • Berichten: 159
Re: Downloaden geregistreerde site
« Reactie #3 Gepost op: 29 augustus 2008, 08:56:43 »
Ik heb de DS107+ met de laatste firmware. Mijn Nas is inderdaad verbonden via een router waar ook mijn pc aanverbonden is. Dus tot zover lopen we gelijk.

Nu zou ik graag iets specifieker uitleg krijgen omtrent de truc om het downloaden via de nas te laten lopen.

Offline fdavids

  • Bedankjes
  • -Gegeven: 0
  • -Ontvangen: 0
  • Berichten: 83
Re: Downloaden geregistreerde site
« Reactie #4 Gepost op: 29 augustus 2008, 09:32:00 »
Citaat van: "amigaroxx"
Het is mij met de meest recente beschikbare firmware (geen beta) wel gelukt op m'n DS107.

Ik neem aan dat je NAS aan een router hangt, dus dan heeft ie iig hetzelfde IP als je PC waarmee je download.
Het is mij niet gelukt om te downloaden via de URL van de torrent, maar (nu komt de truc) het lukt wel als je op je PC/MAC de torrent eerst download en de .torrent toevoegd op je NAS.

Hopelijk lukt het het ook bij jou

Als je NAS en je PC aan een router hangen hebben ze natuurlijk nooit hetzelfde IP adres !

extern IP natuurlijk wel dus ik denk dat daar de "truc" in zit.

Als ik eventueel via torrents donload sla ik ook eerst de torrent op pc op en lees hem daarna in via dl director

Offline 2thamaxx

  • Bedankjes
  • -Gegeven: 0
  • -Ontvangen: 0
  • Berichten: 23
Re: Downloaden geregistreerde site
« Reactie #5 Gepost op: 09 september 2008, 16:55:23 »
Naar mijn mening kan dit niet werken.
Je kan wel inloggen op een site om dan bv een beschermde torrent te downloaden.
Dit werkt dan op IP basis.
Aangezien je computer (waarmee je inlogt op de site) en de synology allebei het zelfde externe internet IP nummer gebruiken wordt dit als 1 connectie gezien.
Echter het probleem is dat als de torrent password protected is dan kan de synology hier niet mee om gaan.
Dit zijn dus 2 verschillende situaties.
CubeStation 407 4x500Gb DSM 2.0-0803


 

spk's downloaden

Gestart door ikkeenjij36Board Algemeen

Reacties: 3
Gelezen: 3215
Laatste bericht 31 juli 2012, 17:05:33
door wizjos
Niet mogelijk om DSM assistant te downloaden

Gestart door Edwin PouwelBoard Synology DSM 5.2

Reacties: 5
Gelezen: 2573
Laatste bericht 02 augustus 2015, 13:51:41
door Edwin Pouwel
firmware update versie 2.2 waar downloaden?

Gestart door LuckyMeBoard Synology DSM algemeen

Reacties: 2
Gelezen: 2244
Laatste bericht 05 augustus 2010, 10:45:29
door LuckyMe
Youtube filmpje downloaden werkt niet meer

Gestart door EwaldBoard Download Station

Reacties: 4
Gelezen: 4584
Laatste bericht 15 april 2014, 23:13:11
door Mr.Hoek
Downloaden naar externe harde-schijf zonder interne hd's te belasten

Gestart door SMoKuMBoard Download Station

Reacties: 6
Gelezen: 1155
Laatste bericht 07 november 2020, 01:38:17
door SMoKuM