Auteur Topic: Synocommunity programma's niet meer via url in package center te starten  (gelezen 1388 keer)

Offline Bozzy

  • Bedankjes
  • -Gegeven: 0
  • -Ontvangen: 0
  • Berichten: 1
Ik heb meer dan een jaar mijn DS 216Play naar volle tevredenheid gebruikt en van het weekend dan toch maar een keer alle software geupdate. Bij de nieuwe DSM 6.2 (ik weet helaas niet welke versie ik ervoor gebruikte) loop ik tegen de volgende problemen aan

- Na het updaten kunnen mijn programma's niet meer onderling overweg door gewijzigde gebruikersrechten. (nu heb ik gelezen dat de groep users nu sc-downloads is geworden. Ik heb veel zoekwerk verricht, maar krijg de rechten niet goed met aanpassingen in gebruikers en groepen)

- In package center kon ik altijd via een url mijn programma's openen. Deze url links zijn uit de geïnstalleerde apps verdwenen, heeft dit ook met de update naar DSM 6.2 te maken?

Mijn vraag is of deze problemen te verhelpen zijn als ik mijn NAS helemaal opnieuw reset en formatteer. Zijn rechten dan automatisch weer goed en de programmas weer als vanouds via de NAS te openen? (gaat om programma's als Sonarr, Sabnzbd etc.)
  • Mijn Synology: DS216Play


 

synocommunity

Gestart door grotevriendBoard 3rd party Packages

Reacties: 5
Gelezen: 3482
Laatste bericht 06 maart 2015, 22:34:45
door Birdy
Synocommunity issues

Gestart door BjörnBoard Synology DSM 6.0

Reacties: 9
Gelezen: 3777
Laatste bericht 30 maart 2016, 22:33:47
door Ben(V)
SABnzdb 0.7.1-2 van SynoCommunity

Gestart door VinoglobeBoard SABnzbd (usenet)

Reacties: 7
Gelezen: 4154
Laatste bericht 04 augustus 2012, 10:26:44
door Den1972
Wellicht (tijdelijke) vervanger Synocommunity

Gestart door TonVHBoard 3rd party Packages

Reacties: 3
Gelezen: 5288
Laatste bericht 20 juni 2013, 19:29:17
door TonVH
Synocommunity werkt op DockerDSM

Gestart door NelissuhBoard Docker / Container Manager

Reacties: 5
Gelezen: 2689
Laatste bericht 12 maart 2018, 22:13:05
door Nelissuh