Auteur Topic: Nerveus geschuif met Quickconnect  (gelezen 977 keer)

Offline nlrela

  • Bedankjes
  • -Gegeven: 3
  • -Ontvangen: 0
  • Berichten: 35
Nerveus geschuif met Quickconnect
« Gepost op: 18 januari 2019, 07:10:12 »
Als ik met Quickconnect op m'n NAS kom, reageert het File Station andres als wanneer ik lokaal naar m'n NAS ga.

Met Quickconnect verschuift de linkerbalk verschrikkelijk nerveus met de muis mee, ondanks het feit dat ik geen enkele muisknop ingedrukt hou. Weet iemand hoe dit uitgezet kan worden?

Heb dit probleem op 3 verschillende apparaten vastgesteld ;-(
DS3617xs
DS1515+ / DX513

Offline Stef012

  • Bedankjes
  • -Gegeven: 13
  • -Ontvangen: 19
  • Berichten: 176
Re: Nerveus geschuif met Quickconnect
« Reactie #1 Gepost op: 18 januari 2019, 12:09:41 »
Misschien dat een screenshot helpt jouw post te verduidelijken.

In eerste instantie lijkt jouw opmerking op een vertraging. Naar mijn mening logisch, aangezien je met Quickconnect niet direct verbinding maakt, maar via een server.
  • Mijn Synology: DS214+
  • HDD's: 2x 2TB RED

Ben(V)

  • Gast
Re: Nerveus geschuif met Quickconnect
« Reactie #2 Gepost op: 18 januari 2019, 12:49:22 »
Lijkt meer op een hele slechte internet verbinding.

QuickConnect gaat alleen voor het opzetten van de initiele verbinding via de servers van Synology, als die verbinding eenmaal is opgezet stappen die servers ertussenuit.

Offline Briolet

  • Global Moderator
  • MVP
  • *
  • Bedankjes
  • -Gegeven: 177
  • -Ontvangen: 2627
  • Berichten: 16.277
Re: Nerveus geschuif met Quickconnect
« Reactie #3 Gepost op: 18 januari 2019, 13:01:56 »
Kan niets met de verbinding te maken hebben. Als er geen data binnenkomt, komen er ook geen opdrachten om beeldelementen te verschuiven.

Ik kan me er eigenlijk niet bij voorstellen hoe beeldelementen heen en weer bewegen. Dit moet toch ergens in code van de webpagina vastgelegd zijn. Misschien een bug in de webcode van File Station dat hij soms het ene beeld toont en dan weer het andere, afhankelijk van of hij wel/niet contact maakt met een externe website.

Dan zou je in de ontwikkelmode va de browser moeten kijken of hij voor bepaalde IP adressen errors genereert.
  • Mijn Synology: DS415+
  • HDD's: 3x 3TB in SHR
  • Extra's: DS212J, RT1900ac

Ben(V)

  • Gast
Re: Nerveus geschuif met Quickconnect
« Reactie #4 Gepost op: 18 januari 2019, 13:08:57 »
Als een slechte verbinding de html data corrumpeert, kan dat best overkomen als muis acties die er eigenlijk niet zijn.
De rest van de pagina is namelijk statisch, maar ik geef toe het is ver gezocht.

Zou anders ook geen oorzaak weten.

Offline nlrela

  • Bedankjes
  • -Gegeven: 3
  • -Ontvangen: 0
  • Berichten: 35
Re: Nerveus geschuif met Quickconnect
« Reactie #5 Gepost op: 18 januari 2019, 19:14:28 »
Kan me niet voorstellen, dat het aan de verbinding zou liggen. Had het probleem zowel bij  m'n oude als m'n nieuwe werkgever ( dus verschillende clients en netwerken als ook internet verbindingen) ....43781-0

DS3617xs
DS1515+ / DX513