Auteur Topic: Geen verbinding met SD audio op 4G met de iPhone  (gelezen 1019 keer)

Offline blackgoku

  • MVP
  • *
  • Bedankjes
  • -Gegeven: 64
  • -Ontvangen: 40
  • Berichten: 542
Geen verbinding met SD audio op 4G met de iPhone
« Gepost op: 16 juni 2019, 00:55:28 »
Hoi.
Ik heb in het verleden altijd goed gebruik gemaakt van Audio Station middels SD audio.
Echter een tijd geleden lukte het mij niet meer om verbinding te maken met Audio Station middels SD audio via 4G en kreeg ik de melding Kan geen verbinding maken met het Synology Nas. Controleer de netwerkverbinding of het IP-adres van uw Synology NAS.
Als ik verbinding had met het wifi netwerk van bijvoorbeeld mijn familie, vrienden of middels een hotspot had ik hier geen last van en kon ik gewoon verbinding maken met Audio Station middels DS audio, ik benadruk hier mee dat ik niet mijn eigen wifi netwerk bedoeld.
Later ben ik over gegaan van KPN naar T-mobile en ben ik overgestapt van een iPhone met IOS naar een Samsung Note 9 met Android en had ik nergens last van en kon ik gewoon gebruik maken van Audio Station middels SD audio.
Echter kon ik maar niet wennen aan Android en ben ik weer terug gegaan naar IOS en heb ik een nieuwe iPhone gekocht en kom ik er achter dat ik het zelfde probleem weer heb en ik nog steeds niet kan inloggen in Audio Station middels DS audio op 4G.

Ik heb 2 keer het zelfde abonnement van T-mobile waarvan er een in mijn iPhone zit en een in de Node 9.
Vervolgens zet ik de hotspot van de Note 9 aan en maak ik met de iPhone verbinding met de hotspot van de Note 9, en plots lukt het mij wel om verbinding te maken met Audio Station middels DS audio.

Wat ik nu denk is dat het probleem niet zo zeer in het 4G netwerk zit want dan had ik via de hotspot van de Note 9 ook geen verbinding kunnen maken, maar dat het probleem zicht in IOS zit wanneer het gebruik maakt van het 4G netwerk.
Ik ben er van overtuigt dat ik alle poorten goed open heb staan, anders had ik ook niet met een extern wifi netwerk of via de Note 9 middels 4G kunnen inloggen met DS audio.

Mijn vraag is echter weten jullie een oplossing op dit probleem of weten jullie waar het hem precies in zit ?
Ik heb trouwens ook geprobeerd om middels een VPN verbinding in te loggen op DS audio wanneer ik van 4G gebruik maak, maar helaas geen resultaat.

Ook lees ik op het internet veel meer mensen die dit probleem hebben en dat ze niet tot een oplossing komen.
DS1815+ & 2 x DX513   18 x WD30EFRX (Raid-6)DSM 7.0.1-42218 u4 Bestands-server
DS1513+  5 x 1-TB Raid-5 DSM 7.0.1-42218 u4 Download-nas
DS1821+  5 x WD Ultrastar DC HC550 - 16-TB Raid-5 DSM 7.0.1-42661 Download-nas
DS3622XS+  11-TB Vmware DSM 7.0.1-42218 TEST


 

Na aanzetten DS213+ geen of traag internet

Gestart door doekie19Board NAS hardware vragen

Reacties: 11
Gelezen: 4710
Laatste bericht 26 juli 2013, 09:34:09
door Rizgar
Geen geluid op Apple TV bij MKV met DTS geluid.

Gestart door FernandoTBoard Video Station

Reacties: 8
Gelezen: 9262
Laatste bericht 12 maart 2014, 10:02:04
door FernandoT
geen beeld maar wel gebeurtenissen

Gestart door frixelBoard Surveillance Station

Reacties: 3
Gelezen: 1705
Laatste bericht 09 juni 2013, 17:13:21
door Jo
1 gebruiker krijgt geen toegang tot gedeelde mappen

Gestart door DachrakBoard File Station

Reacties: 0
Gelezen: 1825
Laatste bericht 09 april 2009, 12:47:08
door Dachrak
[RAID 5] SPARE of Geen spare kiezen

Gestart door michaBoard NAS hardware vragen

Reacties: 4
Gelezen: 5642
Laatste bericht 28 april 2010, 14:52:12
door micha