Auteur Topic: DS Cam via externe ip-address ==> modem gaat re-starten  (gelezen 797 keer)

Offline Gerbrandy

  • Bedankjes
  • -Gegeven: 7
  • -Ontvangen: 1
  • Berichten: 28
DS Cam via externe ip-address ==> modem gaat re-starten
« Gepost op: 19 maart 2020, 15:29:59 »
Als ik met DS Cam inlog binnen mijn eigen netwerk, via het interne ip-address van de NAS, gaat alles goed. Zowel het bekijken van Live-beelden als de Recordings.

Echter zodra ik met DS Cam inlog via het externe ip-address van de router en het juiste port nummer, gaat het het heel even goed maar na een 10-tal seconden gaat mijn Ziggo Connect box raar doen. Lampjes gaan flikkeren, rood en groen, en doet dan een soort re-start. In ieder geval valt de wifi verbinding even weg.
Het maakt niet uit of ik:
  • in m'n Cntr. Pnl ==> Network ==> DSM Settings mijn poorten default laat staan op 5000/5001 en die poorten ook forward  in m'n Ziggo Connect box ...of
  • in m'n Cntr. Pnl ==> Network ==> DSM Settings mijn poorten een andere waarde geef en dan diĆ© poorten forward in m'n Ziggo Connect box ...of
  • wat ik standaard had en prefereer: een combi van 1+2, oftwel mijn default poorten in de settings laat staan en in mn Ziggo Connect box een re-route doe van ongebruikte externe poorten naar de default poorten (intern 5000/5001 en extern <mijn poorten>). Met deze laatste configuratie werken alle andere apps zoals DS Photo, DS Video, DS File etc., ook prima.   
Het is net of de Ziggo Connect box dit niet aan kan. Of....doe ik iets helemaal fout?

Kan iemand aangeven of ik iets (en wat ik) fout doe? Of heeeft hier ervaring mee?
  • Mijn Synology: DS218+
  • HDD's: 1x WD Red 10TB
  • Extra's: Externe WD Elements


 

Kan externe harddisk niet kiezen als doel station

Gestart door slingshotBoard Time Backup

Reacties: 5
Gelezen: 3302
Laatste bericht 30 december 2013, 10:53:45
door henkg
Externe backup op USB harddisk

Gestart door MarkgoessensBoard Externe harddisks en Printers

Reacties: 13
Gelezen: 5207
Laatste bericht 25 juni 2014, 14:38:43
door richard79
Externe benadering

Gestart door superfunkiBoard Web Station

Reacties: 5
Gelezen: 1969
Laatste bericht 24 augustus 2014, 17:58:18
door Birdy
Externe HD Ext3 lezen op NAS

Gestart door RATBoard Externe harddisks en Printers

Reacties: 17
Gelezen: 5928
Laatste bericht 04 december 2014, 00:27:57
door RAT
RT2600ac en Ziggo-modem achter een UPS

Gestart door widekoBoard Synology Router

Reacties: 13
Gelezen: 3019
Laatste bericht 22 mei 2018, 14:41:48
door pvkan