Auteur Topic: SABnzbd 0.2.5  (gelezen 20320 keer)

Anonymous

  • Gast
SABnzbd 0.2.5
« Gepost op: 25 december 2006, 00:25:20 »
Update wil prma installeren.
Ik heb alleen gemerkt dat SABnzbd er na bepaalde tijd / download eruit ligt, terwijl de download nog niet klaar is... Is dan dus ook niet meer via de webinterface te benaderen ofzo en moet opnieuw gestart worden.

Iemand gelijke ervaring?
Lijkt aan het geheugen te liggen, misschien zelfs wel het aantal draadjes dat geopend kan/mag worden? Ik had 3 servers opgegeven met totaal 16 draadjes.

Anonymous

  • Gast
(Geen onderwerp)
« Reactie #1 Gepost op: 25 december 2006, 10:53:33 »
Had hetzelfde probleem (met 2 connecties). Eerst downloadde hij snel, maar op een gegeven moment was de web interface niet meer te benaderen.. Voor de rest vond ik de web interface ook erg traag.. Heb 0.2.4 weer terug gezet.

Offline ed_x

  • Bedankjes
  • -Gegeven: 0
  • -Ontvangen: 0
  • Berichten: 136
(Geen onderwerp)
« Reactie #2 Gepost op: 26 december 2006, 23:57:21 »
Heeft iemand die nog? Ik heb 'em al weggemikt  :oops: (nooit meer mee getest dan een 180 MB download)

Anonymous

  • Gast
(Geen onderwerp)
« Reactie #3 Gepost op: 27 december 2006, 14:22:58 »
Staat op http://www.mobileforum.nl/viewtopic.php?t=492

(staan links voor zowel 0.2.4 als 0.2.5..)

Groet
Björn

Anonymous

  • Gast
(Geen onderwerp)
« Reactie #4 Gepost op: 26 januari 2007, 23:22:23 »
Hoi,

Sinds een dag ben ik ook de gelukkige eigenaar van een DS106e en als fervent UseNet-leecher ben ik uiteraard gelijk gaan zoeken of met het apparaat ook uit newsgroepen gedownload kan worden.
Was dan ook zeer verheugd om (o.a. in dit forum) te zien dat er iemand de tijd, moeite en kennis heeft genomen om dit ook op dit apparaat mogelijk te maken. Mijn complimenten bij voorbaat daarvoor aan de auteur !  :wink:

Nu wil ik het wel gaan uitproberen, maar in het forum lees ik ook dat het pakket 'clean' geïnstalleerd zou moeten worden. Ik heb op mijn verse DS106e inmiddels echter al aardig wat software geïnstalleerd, zowel op de shares als in het linux-gedeelte (o.a. WizD-server en een telnetpakket).

 :?:  Mijn vraag is dan ook of het noodzakelijk is om SABnzbD op een schone installatie te installeren. Wat gebeurt er als de schijven niet leeg zijn voordat SABnzbD wordt geinstalleerd ?

Andere tips / antwoorden / adviezen met betrekking tot de DS106e en het gebruik van het SABnzbD-pakket hoor ik uiteraard ook graag.

Alvast bedankt voor het meedenken !

Moesasji

Offline moesasji

  • Bedankjes
  • -Gegeven: 0
  • -Ontvangen: 0
  • Berichten: 1
(Geen onderwerp)
« Reactie #5 Gepost op: 27 januari 2007, 16:20:14 »
Citaat van: "Anonymous"
:?:  Mijn vraag is dan ook of het noodzakelijk is om SABnzbD op een schone installatie te installeren. Wat gebeurt er als de schijven niet leeg zijn voordat SABnzbD wordt geinstalleerd ?


Even een korte update: ik heb de stoute schoenen maar aangetrokken en de installatieinstructies gevolgd zonder eerst de DS106e op te schonen (ik had de Wizd-server al geinstalleerd en daarvoor al een bootstrap moeten installeren).
Gelukkig ging alles goed en werkt de Wizd-server nog. Ook SABnzbD werkt nu en ik ben er erg blij mee !.  :D

Er blijft echter altijd ruimte voor verbetering: de SABnzbD-versie voor de synology ondersteunt nu blijkbaar nog geen parring en het zou de beleving helemaal compleet maken wanneer SABnzbD als volwaardig pakket op de DS106e kan draaien. Ik heb in fora gelezen dat de auteur van het Synology-SABnzbD-pakket er wel mee bezig is geweest, maar kan niet vinden wat de actuele status is. Misschien dat iemand dat weet en kan aangeven of de par-functionaliteit nog in de planning zit ?

In ieder geval bedankt voor het mogelijk maken van SABnzbD op de Synology-servers !!!

Offline ed_x

  • Bedankjes
  • -Gegeven: 0
  • -Ontvangen: 0
  • Berichten: 136
(Geen onderwerp)
« Reactie #6 Gepost op: 06 februari 2007, 00:26:11 »
Hoi. 't is een tijdje geleden dat ik op het forum gepost heb :) . De samensteller van het sabnzbd pakket ben ik :)

Als je al een hoop meuk op je diskstation heb staan, hoef je de optware niet te installeren. Althans, aannemend dat je /opt er ook al op hebt staan dan. Parren heb ik eigenlijk geschrapt. Het par2 tooltje kan niet altijd omgaan met de geleverde par2 sets (beweert soms dat de main package niet beschikbaar is). Daarnaast was het parren echt niet voorruit te schoppen. Het parren van 30 mb duurde al meer dan een minuut. Als je op die manier een hele dvdr release wilt gaan fixen... trek daar maar een paar uur voor uit.

Offline Björn

(Geen onderwerp)
« Reactie #7 Gepost op: 06 februari 2007, 10:13:45 »
Tijd is voor mij niet belangrijk.. Ik gebruik nu weer gewoon mijn Media Center met SABNZBD omdat deze wel par2 ondersteund...

Offline chris

  • Bedankjes
  • -Gegeven: 0
  • -Ontvangen: 0
  • Berichten: 10
(Geen onderwerp)
« Reactie #8 Gepost op: 08 februari 2007, 09:07:47 »
ik heb zelf al een paar keer gehad, dat bij de optie + verwijderen
alles wordt uitgepakt en 'gerepaired' maar dan toch blijkt dat het niet klopt (extra check met quickpar geeft alsnog een repeair actie nodig).

ik vertrouw de par2 voor de ds106 niet helemaal.
iemand anders dezelfde conclusie?

chris

Offline Björn

(Geen onderwerp)
« Reactie #9 Gepost op: 08 februari 2007, 09:11:58 »
Waar hebben jullie dan die par2 functionaliteit vandaan? heb ik iets gemist?

Offline ed_x

  • Bedankjes
  • -Gegeven: 0
  • -Ontvangen: 0
  • Berichten: 136
(Geen onderwerp)
« Reactie #10 Gepost op: 12 februari 2007, 17:01:36 »
Gewoon par2 installeren en par2 aanzetten in SABnzbd.ini. Ik heb het nog niet werkend gezien (nzb gemaakt waarbij opzettelijk een bestand ontbreekt). Hij blijft maar meer blocks downloaden tot er niet meer is.

Anonymous

  • Gast
(Geen onderwerp)
« Reactie #11 Gepost op: 12 februari 2007, 19:44:26 »
Zag nu pas waar je dat bestand had neergezet.. Werkt dat ook met 0.2.4? Heb het er net op gezet en sab lijkt nu alleen nog maar de PAR2 files te downloaden en voor de rest niks.. lijkt me ook niet de bedoeling..

Offline Bld-

  • Bedankjes
  • -Gegeven: 0
  • -Ontvangen: 0
  • Berichten: 15
(Geen onderwerp)
« Reactie #12 Gepost op: 13 februari 2007, 18:55:44 »
Ik heb problemen met de port om te zetten naar 80.
Hij staat standaard op 8080, maar op 80 zetten gaat wel, alleen is hij dan (vrijwel) niet meer te bereiken (volgens mij alleen de home, "frontpage")?!

Ik denk dat hij namelijk met de webserver in de war komt dan..
Aangezien die ook op 80 aan staat.

Anonymous

  • Gast
(Geen onderwerp)
« Reactie #13 Gepost op: 13 februari 2007, 19:23:28 »
Waarom probeer je hem dan op poort 80 te zetten? Lijkt mij vragen om problemen en verder niet echt nuttig...

Offline Bld-

  • Bedankjes
  • -Gegeven: 0
  • -Ontvangen: 0
  • Berichten: 15
(Geen onderwerp)
« Reactie #14 Gepost op: 13 februari 2007, 19:46:22 »
Citaat van: "Anonymous"
Waarom probeer je hem dan op poort 80 te zetten? Lijkt mij vragen om problemen en verder niet echt nuttig...


omdat ik dan vanuit mijn werk ook ff een paar nzbtje erop kan gooien/cancellen/moven :)
op 8080 komt ie niet echt door..


 

SABnzbd direct downloaden vanuit spotnet

Gestart door W.LagerbergBoard SABnzbd (usenet)

Reacties: 4
Gelezen: 11508
Laatste bericht 14 september 2013, 18:16:30
door W.Lagerberg
sabnzbd user niet zichtbaar in Synology DSM 5

Gestart door texuandriBoard SABnzbd (usenet)

Reacties: 1
Gelezen: 2682
Laatste bericht 08 april 2014, 23:26:05
door Martijn85
sabnzbd+ werkt niet meer

Gestart door DtjeBoard SABnzbd (usenet)

Reacties: 1
Gelezen: 2111
Laatste bericht 20 juli 2011, 20:10:32
door Dtje
Speedlimit schedulen in Sabnzbd

Gestart door cornechristiaanseBoard SABnzbd (usenet)

Reacties: 1
Gelezen: 2155
Laatste bericht 15 februari 2009, 21:16:47
door perzik
sabnzbd Apha3

Gestart door edmondBoard SABnzbd (usenet)

Reacties: 3
Gelezen: 1670
Laatste bericht 30 september 2010, 21:55:09
door cyrus1977