Auteur Topic: Download Station download niet.  (gelezen 16696 keer)

Offline davey

  • MVP
  • *
  • Bedankjes
  • -Gegeven: 22
  • -Ontvangen: 66
  • Berichten: 876
Download Station download niet.
« Gepost op: 10 februari 2012, 21:38:52 »
Hoi, Ik heb een DS209 en ik heb een .torrent file erin gezet ( in de download redirector of via site maakt niet uit ) dan download hij hem niet   maar zodra ik dat .torrent file op me eigen pc download met bittorent zelf dan download hij hem wel    downloadstation staat goed en poorten ook en rechten ook etc

Offline davey

  • MVP
  • *
  • Bedankjes
  • -Gegeven: 22
  • -Ontvangen: 66
  • Berichten: 876
Re:Download Station download niet.
« Reactie #1 Gepost op: 11 februari 2012, 22:18:53 »
weet niemand het antwoord?

Moris

  • Gast
Re: Download Station download niet.
« Reactie #2 Gepost op: 12 februari 2012, 16:43:26 »
Wat geeft hij in het downloadvenster van de Synology aan  :?:
Een ogenblik geduld, fout, gepauzeerd, enz... :?:

Offline davey

  • MVP
  • *
  • Bedankjes
  • -Gegeven: 22
  • -Ontvangen: 66
  • Berichten: 876
Re: Download Station download niet.
« Reactie #3 Gepost op: 12 februari 2012, 18:30:33 »
zoals je ziet download hij wel op het onderste scherm op mijn eigen pc maar niet op de synology ik heb de synology download redirector ofz nog even open gelaten maar hij starte niet  blijft op onbekend staan  en op me eigen pc met bittorent start hij wel gelijk met downloaden zeg maar dan.


Moris

  • Gast
Re: Download Station download niet.
« Reactie #4 Gepost op: 12 februari 2012, 19:33:38 »
Is je download-map nog dezelfde gebleven of verplaatst  :?:

Offline davey

  • MVP
  • *
  • Bedankjes
  • -Gegeven: 22
  • -Ontvangen: 66
  • Berichten: 876
Re: Download Station download niet.
« Reactie #5 Gepost op: 12 februari 2012, 20:27:08 »
ja zelfde

Offline davey

  • MVP
  • *
  • Bedankjes
  • -Gegeven: 22
  • -Ontvangen: 66
  • Berichten: 876
Re: Download Station download niet.
« Reactie #6 Gepost op: 12 februari 2012, 20:36:55 »
het probleem is dat download station steeds vastloopt  als ik hem verwijder uit package center en weer installeer dan download hij weer en even erna loopt hij weer vast  en ja download hij niet dan verwijder ik hem weer en installeer ik hem weer   wat mij is opgevallen als je een config backup maakt van alles zo zegt synology    de belangrijkste dingen slaat hij niet op echt .... jammer zullen we maar zeggen maar ja het is een beta versie dus ja

Offline Matr1x

  • Global Moderator
  • MVP
  • *
  • Bedankjes
  • -Gegeven: 256
  • -Ontvangen: 763
  • Berichten: 5.042
Re: Download Station download niet.
« Reactie #7 Gepost op: 13 februari 2012, 12:25:53 »
Citaat van: "davey"
jammer zullen we maar zeggen maar ja het is een beta versie dus ja

Dit is dus eigenlijk een testresultaat van de DSM 4.0 beta versie. Dit werd pas in dit bericht duidelijk. Zit er aan te denken dit bericht dan ook te verplaatsen naar de juiste rubriek.

Heb je voor DSM 4.0 beta wel de juist versie van de Download Redirector software (als die er is)? En werkt het ook niet als je Download Station via de console gebruikt (via DSM, dus via browser)? Ik heb zelf DSM 4.0 beta nog niet getest, maar denk gewoon even mee  :wink:
  • Mijn Synology: DS224+
  • HDD's: 2x HAT3300-4T
  • Extra's: MR2200ac / RT2600ac

Offline davey

  • MVP
  • *
  • Bedankjes
  • -Gegeven: 22
  • -Ontvangen: 66
  • Berichten: 876
Re: Download Station download niet.
« Reactie #8 Gepost op: 13 februari 2012, 22:47:41 »
hey matrix, ik raad je aan dsm 4.0 beta niet te installeren doe je dit wel vraag je niet dan krijg je allemaal problemen ook backup zaken gaan anders op usb disk kortom de beta is 1 grote puinzooi zeg ik maar even zo ik heb er spijt van dat ik de 4.0 beta heb geinstalleerd de 3.2 werkte perfect ) 1955  mischien in de non beta versie is alles goed gemaakt en ( sneller


maar download station werkt weer ook door een bug van de beta 4.0 versie werkte download station niet meer wat had het nou veroorzaakt  van inplaats op de nas te schrijven schreef deze naar de usb schijf ik heb het nou weer zo gekregen dat hij weer direct naar de nas schrijft en niet naar usb   alles werkt weer tot nu toe  en met dit nog meer problemen ontdekt in de beta versie overigens

Offline LukeVredeveld

  • MVP
  • *
  • Bedankjes
  • -Gegeven: 42
  • -Ontvangen: 191
  • Berichten: 1.645
    • http://synology.lukevredeveld.nl
Download Station download niet.
« Reactie #9 Gepost op: 14 februari 2012, 07:16:55 »
Citaat van: "davey"
hey matrix, ik raad je aan dsm 4.0 beta niet te installeren doe je dit wel vraag je niet dan krijg je allemaal problemen ook backup zaken gaan anders op usb disk kortom de beta is 1 grote puinzooi

Lekker genuanceerd en bovendien niet zoals de meesten het hier ervaren. Zou het aan de gebruiker kunnen liggen?



Sent from my iPad using Tapatalk
  • Mijn Synology: DS214+
  • HDD's: 2xHDS5C4040ALE630

Offline hermanb

  • Bedankjes
  • -Gegeven: 0
  • -Ontvangen: 2
  • Berichten: 24
    • http://www.mayonai.se/
Re: Download Station download niet.
« Reactie #10 Gepost op: 14 februari 2012, 08:02:35 »
We moeten er wel rekening mee gaan houden dat op dit momnt Ziggo en XS4ALL door het gerecht gesommeerd worden om diebsten van de piratebay tegen te houden.

XS4LL zal dergelijke dingen niet al te graag doen, Maar of dit ook zo is voor Ziggo kan ik dus niet bevestigen/ontkennen.

Offline Matr1x

  • Global Moderator
  • MVP
  • *
  • Bedankjes
  • -Gegeven: 256
  • -Ontvangen: 763
  • Berichten: 5.042
Re: Download Station download niet.
« Reactie #11 Gepost op: 14 februari 2012, 08:47:37 »
Citaat van: "hermanb"
We moeten er wel rekening mee gaan houden dat op dit momnt Ziggo en XS4ALL door het gerecht gesommeerd worden om diebsten van de piratebay tegen te houden.

Ze houden de websites tegen, maar als je een torrent gebruikt van piratebay wordt er wel gewoon gedownload hoor. Alhans zo ervaar ik het met Transmission. Je kunt alleen de site niet meer gebruiken om torrents te zoeken, maar daar zijn genoeg alternatieven voor (met links naar piratebay).

Ziggo is het ook niet met het verbod en vecht het aan via de rechtbank. Denk niet dat het veel uithaalt, maar in het kader van belemmering van diensverlening en privacy hebben ze wel een sterk punt.

Wel grappig dat toen FTD moest stoppen er in mum van tijd vele alternatieven kwamen die eigenlijk net zo goed werken. Het is gewoon een strijd die niet te winnen valt.
  • Mijn Synology: DS224+
  • HDD's: 2x HAT3300-4T
  • Extra's: MR2200ac / RT2600ac

Offline hermanb

  • Bedankjes
  • -Gegeven: 0
  • -Ontvangen: 2
  • Berichten: 24
    • http://www.mayonai.se/
Re: Download Station download niet.
« Reactie #12 Gepost op: 14 februari 2012, 10:01:10 »
Feit is gewoon zo dat zaken als ftd best veel bandbreedte kunnnen en zullen gebruiken.
Als ik af en toe zie dat ijn glasvezel verbinding best vol word getrokken als ik 'even' een iso distri ophaal van een unix distributie.... Dat gebeurt dus ook als je 'andere' zaken gaat ophalen met met programma's als nzb (films en andere zaken).

Providers etc zijn hier (terecht of onterecht) minder blij mee...

Offline davey

  • MVP
  • *
  • Bedankjes
  • -Gegeven: 22
  • -Ontvangen: 66
  • Berichten: 876
Re: Download Station download niet.
« Reactie #13 Gepost op: 14 februari 2012, 16:29:02 »
Citaat van: "LukeVredeveld"
Citaat van: "davey"
hey matrix, ik raad je aan dsm 4.0 beta niet te installeren doe je dit wel vraag je niet dan krijg je allemaal problemen ook backup zaken gaan anders op usb disk kortom de beta is 1 grote puinzooi

Lekker genuanceerd en bovendien niet zoals de meesten het hier ervaren. Zou het aan de gebruiker kunnen liggen?



Sent from my iPad using Tapatalk
nee totaal ligt het niet aan de gebruiker ik ben een man die test alles of het naar mijn wens is ja en dat is het niet maar het is een beta dus!  en dat ziggo en xs4all bittorent tegen gaan houden dat lukt niet want peer to peer werkt voor altijd blokeren ze dit dan ligt het hele internet op zijn gat en voor naar thepiratebay.org te gaan ( kun je proxy's gebruiken )

Offline allp84

  • Bedankjes
  • -Gegeven: 0
  • -Ontvangen: 0
  • Berichten: 1
Re: Download Station download niet.
« Reactie #14 Gepost op: 08 maart 2012, 22:50:14 »
Ik heb hetzelfde probleem volgens mij.
Alles werkte bij mij totdat ik overgestapt was naar een andere provider. Ik heb de DS212J in de DMZ geplaatst, wat ervoor zou moeten zorgen dat ik geen problemen heb met port forwarding. Dit werkt wel als ik bijvoorbeeld de NAS via internet probeer te benaderen.

Als ik vanuit Download Station zoek dan staat er heel lang "Bezig met zoeken...". Maar er wordt nooit wat gevonden. Torrent die ik handmatig toevoeg krijgen een time-out. Kortom, download station werkt helemaal niet meer, en ik denk niet dat het aan de router ligt.

Op de engelse forum heb ik deze vraag nu al 3 weken geleden geplaatst en nog steeds is er geen antwoord. Ik heb o.a. download station gereset via de web interface, de DS aan en uit gezet, en heb ook via SSH de database gereset, de download tabel verwijderd en download station opnieuw opgestart. Alle time-out torrents die ik handmatig had toegevoegd, en de rss feeds die ik voorheen had toegevoegd zijn nu allemaal verdwenen, maar de download station werkt nog steeds niet.

Heeft iemand een idee waar dit aan kan liggen?


 

trage download, normale upload snelheid

Gestart door zinnigBoard Mac OS X

Reacties: 6
Gelezen: 2191
Laatste bericht 18 januari 2015, 18:25:58
door zinnig
Auto-sub 0.8.22 download geen subs meer

Gestart door kboeckxBoard Auto-Sub

Reacties: 1
Gelezen: 1522
Laatste bericht 07 oktober 2016, 21:14:02
door Ben(V)
Verkeerde categorie waar mijn download(verwijderen)

Gestart door NelesssBoard SABnzbd (usenet)

Reacties: 2
Gelezen: 1610
Laatste bericht 05 september 2011, 14:24:53
door Nelesss
NZBhet 0.9 trage download?

Gestart door LukeVredeveldBoard NZBGet

Reacties: 18
Gelezen: 6577
Laatste bericht 27 april 2013, 12:24:33
door StefaanD
Download snelheid gedeelde bestanden

Gestart door huizenga32Board NAS hardware vragen

Reacties: 2
Gelezen: 1590
Laatste bericht 02 juli 2012, 08:25:12
door TonVH