Synology-Forum.nl
Smartphone / Tablet / SmartTV Apps => iOS Apps (iPhone, iPad en iPod) => Topic gestart door: J.Hoogeboom op 19 oktober 2011, 21:58:00
-
Beste forumleden,
Sinds een maand heb ik een DS 211. Tijdens de afgelopen weken dus flink wat uitgeprobeerd en ingesteld, o.a. iPhone apps voor de DS211.
Sinds twee dagen draait bij mij iOS5 op mijn iPhone en iPad. Kan het zijn dat dat bepaalde functies niet meer werken? Ik kan bijvoorbeeld geen foto's uploaden vanaf mijn iPhone naar de DS211. Preciezer gezegd: Ik kan wel uploaden door het maken van een foto met de camera, maar niet vanuit de fotobibliotheek. Bij de iPhone van mijn vriendin (nog iOS4) werkt het wel vlekkeloos.
Graag hoor ik jullie bevindingen en ervaringen!
Groet, Jack
-
Hoi Jack,
Vandaag voor het eerst bezig met mijn DS411+II en iPhone4 IOS 5.0 liep ik tegen hetzelfde probleem op.
Ik baalde natuurlijk en overwoog mijn iPhone te resetten. Gelukkig heb ik dit niet gedaan want sinds vanavond zijn er nieuwe versies van de DS programma's in de App Store van Apple beschikbaar die wel werken!
Prima service van Synology, bedankt!
Groeten, Marc
-
Gelukkig heb ik dit niet gedaan want sinds vanavond zijn er nieuwe versies van de DS programma's in de App Store van Apple beschikbaar die wel werken!
Hallo Marc,
Bedankt voor je reactie. Ik heb in de tussentijd ook gezien dat er een update is voor DS Photo+ (en de andere apps). Alles werkt nu weer, erg fijn inderdaad!
Groet, Jack