Synology-Forum.nl
Smartphone / Tablet / SmartTV Apps => iOS Apps (iPhone, iPad en iPod) => Topic gestart door: Erwin1 op 19 september 2014, 16:40:36
-
Hallo allemaal,
Gisteren m'n Iphone en Ipad geüpdatet naar IOS 8.
Nu zie ik dat ik geen pictogrammen meer zie in Ds photo. Daarmee bedoel ik de thumbnails van de albums.
Zijn er meer mensen die dit probleem geconstateerd hebben?
-
Bij mij werkt ds photo+ zoals het hoort onder iOS 8
-
Vreemd, ik zie nu ook dat videostation ook geen posters meer weergeeft. Het is gewoon een wit vlak..
-
Inderdaad, DS Photo+ geeft bij mij ook alleen witte vlakken.
DS Video werkt wel zoals het hoort.
-
Bij mij werkt DS Photo+ normaal.
-
Inderdaad, DS Photo+ geeft bij mij ook alleen witte vlakken.
DS Video werkt wel zoals het hoort.
Gelukkig ook een soort genoot :)
Ik dacht dat het aan mij lag.
Moeten we een update verwachten van synology? Of gaat het vanzelf weer over?
-
Misschien een keer de cache van de app DS Photo+ leegmaken en de extra aangemaakte data verwijderen (o.a. met de bewaarde inloggegevens), zodat je met een schone lei de NAS benadert.
-
Bij mij werkt DS Photo + in IOS 8 wel goed, ik heb wel een update van DS Photo + na installatie van IOS 8 gedaan.
Hoewel het lang geleden is dat ik een nieuw album aangemaakt hebt lukt het me niet om een nieuw album aan te maken, ik kan het pad, waar de foto's opgehaald moeten worden, niet opgeven.
Ik kan ook de beschrijving hiervoor niet vinden ( sorry dat ik het topic even kaap).
-
Wanneer ik de app via https benader blijven de meeste vlakken wit, niet allemaal, zo'n 90%
Benader ik de app via http dan verschijnt alles direct.
-
Hier hetzelfde!
Met al mijn idevices overgestapt op IOS 8.
Gebruik ik http, dan werkt alles gewoon! Gebruik ik https dan heb ik witte fotoalbums, geen camera en ga zo maar door... Het komt in al m'n ds apps voor, dus lijkt een update voor deze apps op z'n plaats.
-
Jullie kunnen beter dit probleem kunnen melden bij Synology via App Store, ik heb er pas 1 gezien, hoe meer meldingen hoe beter.
Of een Ticket ?
Synology Ticket:
https://myds.synology.com/support/support_form.php?lang=nld
Of als je DS is geregistreerd of wilt registreren en dan een ticket:
https://myds.synology.com/support/register.php?lang=nld
Of via DSM (alleen versie 5 en hoger): Hoofdmenu > Support Center > Contact Support.
-
Je hebt gelijk, meteen even gedaan.
Al is er vast iemand bij Synology die dit al opgemerkt heeft.
Maar melden kan nooit kwaad!
-
for the record. Bij mijn iPad werkt het wel, oud model zelfs. Ik had wel toevallig de cache van de DS app leeggehaald om zo genoeg installatieruimte te hebben. Mogelijk maakt(e) dat nog wat uit?
-
Antwoord van Synology:
We do not officially support iOS8 at the moment. However, the next DS photo app update will support iOS8 to address this issue.
Het komt goed ;)
-
Zojuist nog eens getest, en idd HTTP werkt het allemaal perfect. HTTPS alleen witte vlakke.
-
Als ik via QuickConnect verbinding maak over HTTPS dan zie ik van sommige mappen wel ca 40-50% van de foto's en van andere mappen blijft alles wit. Dit is alleen de thumbnail, kan wel de witte thumbnails openen en krijg dan ook gewoon de foto's te zien.
-
Inmiddels is update 8.0.1 er voor de iPhone.
-
Inmiddels is update 8.0.1 er voor de iPhone.
Deze update bevat enkele problemen en is teruggetrokken:
http://icultu.re/1sXXG84
-
Zelfde probleem hier: IOS8.0.2, witte thumbnails over HTTPS in DS photo ... ook kan ik geen foto's openen.
DS File: inloggen lukt wel, maar kan daar ook geen foto's openen (timeout) ook andere files openen lukt niet, bv. pdf's....
Via HTTP lukt alles prima...
Kheb een support ticket geopend een paar dagen geleden maar nog geen reactie. Ik heb ook geen idee hoe snel ze reageren en hoop dat er snel een update komt.
-
Zie reactie #13
Officieel ondersteunen ze iOS8 niet.
-
Inderdaad.. Nog geen support voor ios 8... Een echte misser van Synology vind ik vermits er al geruime tijd een beta beschikbaar was voor ontwikkelaars. Ik hoop dat ze snel met de rollout van dsm 5.1 komen met hun nieuwe ios apps.
-
Is 3 maanden geruime tijd ? Kan, maar het ligt eraan waar de prioriteiten liggen op dat gegeven moment.
-
Synology apps updates zijn er op de iPhone.
-
"Witte velden" probleem bij mij opgelost onder HTTPS :)