Synology-Forum.nl

Smartphone / Tablet / SmartTV Apps => iOS Apps (iPhone, iPad en iPod) => Topic gestart door: OSXtv op 23 januari 2022, 17:41:48

Titel: iOS Secure SignIn app geen push meldingen
Bericht door: OSXtv op 23 januari 2022, 17:41:48
Probleem
Ik heb op mijn DS415Play 2FA (DSM 7.0.1-42218 Update 2) met Secure SignIn via iOS app actief en dit werkt. Waarom dan deze vraag? Ik krijg pas een pushmelding op mijn iPhone (15.2.1) wanneer ik de iOS Secure SignIn app open. Dit zou niet nodig moeten zijn: er zou een pushmelding moeten verschijnen op mijn (vergrendelde) homescherm én op mijn Apple Watch. Beide verschijnen niet.

Bij een vriend die ook een Synology heeft werkt dit wel, dus het moet kunnen.

Stappen die ik heb ondernomen
Ik heb al van alles geprobeerd en nagelopen:
- quickconnect ID ingesteld
- iOS app toegang gegeven tot notificaties
- Alle instellingen in DSM nagelopen

Iemand enig idee waar ik het nog kan zoeken?

Dank!

Titel: Re: iOS Secure SignIn app geen push meldingen
Bericht door: OSXtv op 25 maart 2022, 00:24:43
Het probleem is opgelost door Synology. Er bleek een corrupt bestand te zijn, dat is gerepareerd. Zie ook dit topic (https://www.synology-forum.nl/hardware-vragen/improper-shutdown-bij-stroomschema-niet-bij-ups/msg311440/#msg311440).