Synology-Forum.nl
Smartphone / Tablet / SmartTV Apps => iOS Apps (iPhone, iPad en iPod) => Topic gestart door: boomer21 op 28 juli 2018, 14:14:00
-
Heb net surveillance station ge-update en aan gezet wil de app livecam aan de gang krijgen allleen lokaal en of via vpn(vpn Werkt )
Wat moet er op surveillance station ingesteld worden om hem lokaal aan de gang te krijgen heb er veder geen camera’s aan hangen?
-
Wilde wel ff testen maar ik heb geen iphone en voor android is deze nog niet beschikbaar. :'(
-
Ik dacht, ik kijk ff mee, app geinstalleerd maar moest eerst SS updaten, nou dat mag ff duren zeg :o
Is ondertussen al 45 minuten bezig ::)
-
Mijn update was zo klaar hoor (paar minuten), dus 45 min. is wel heeeeel erg lang :!:
-
Zal eens kijken wat er gebeurt als ik de installatie afkap, of had je iets anders ingedachte?
-
Zou eerst eens kijken in Broncontrole > Taakbeheer > Services en Processen, misschien dat je daar kunt zien of die update loopt en nog wel actief is.
Ben niet zo van afkappen.
-
FF het zaakje afsluiten en weer opstarten was voldoende, NAS zal ook wel last hebben van de warmte :o
@boomer21
Inloggen App LiveCam met:
QuickConnect gegevens
Accountnaam en Wachtwoord
Dat is voldoende
Wel leuk om meteen je livestream van de telefoon te zien als je filmt.
P.S.
Je kunt je telefoon/tablet inzetten als bewakkingscamera, de opname worden alleen op de NAS opgeslagen en niet op de telefoon.
En je kunt ze in DS Cam ook terug vinden onder "opnames".
-
Iedereen bedankt vulde de account gegevens verkeerd in gaan er nu mee spelen
-
::) ;)