Synology-Forum.nl
Packages => Officiële Packages => Logitech Media Server => Topic gestart door: PeterV op 22 maart 2012, 22:15:02
-
Ik heb de 3rd party plugin van Triode geinstalleerd om via mijn Squeezebox Boom naar Spotify te kunnen luisteren. Dit heeft goed gewerkt totdat ik naar DSM 4 gegaan ben én daarna de plugin geupdate heb. Ik heb een Spotify premium account.
Na het invullen van Username en WW klik ik op Self Test en daar gaat het fout.
Helper App running - pass
Logged In - pass
Spotify Metadata OK - pass
Streaming from Spotify - FAILED
Wat is er toch mis? Kan iemand mij helpen?
-
Waarom maak je geen gebruik van de Logitech Spotify plug-in?
Die kun je hier activeren: http://mysqueezebox.com/appgallery
Note: altijd maar 1 Spotify plug-in tegelijk geactiveerd hebben, dus die van Triod eerst deactiveren!
(zou een work arround kunnen zijn)
-
Waarom maak je geen gebruik van de Logitech Spotify plug-in?
Die kun je hier activeren: http://mysqueezebox.com/appgallery
Note: altijd maar 1 Spotify plug-in tegelijk geactiveerd hebben, dus die van Triod eerst deactiveren!
(zou een work arround kunnen zijn)
Hoi Pinkdot,
Klopt, de officiele plugin wordt niet door mijn Squeezebox Boom ondersteund (of andersom). De triode plugin juist wel! Het heeft ook gewerkt totdat ik naar DSM4.0 ging en de triode plugin een update gaf. Nu is het pet... :? De officiele plugin staat onder 'niet actieve plugins' en staat dus uit.
Heb je nog een idee?
-
Ik heb zelf geen Spotify. Kan je dus verder niet helpen. Ik heb wel dit draarje gevonden: http://forums.slimdevices.com/showthread.php?t=93960&page=2
Kijk daar eens naar en stel anders je vraag op dat forum ook.
Standaard kun je natuurlijk de LMS package verwijderen, Nas opnieuw opstarten en package opnieuw installeren. Daarna Triod activeren.
-
Ik heb zelf geen Spotify. Kan je dus verder niet helpen. Ik heb wel dit draarje gevonden: http://forums.slimdevices.com/showthread.php?t=93960&page=2
Kijk daar eens naar en stel anders je vraag op dat forum ook.
Standaard kun je natuurlijk de LMS package verwijderen, Nas opnieuw opstarten en package opnieuw installeren. Daarna Triod activeren.
Dank Pinkdot,
Ik heb LMS zojuist verwijderd en opnieuw geïnstalleerd,de officiële Spotify plugin gedeactiveerd, de 3rd party Spotify plugin geactiveerd en opnieuw geprobeerd. Geen succes, dezelfde foutmelding.
De standaard poort voor de 'helper' is 9005. Ik heb 9000-9005 geprobeerd, LMS loopt zelf via 9002. Geen succes...
Streaming from Spotify failed...
Iemand anders?
-
Hoi Peter,
Ik ben benieuwd of je het heb kunnen oplossen en hoe dan?
Ik heb een CS407 met hetzelfde probleem. Zodra ik m'n laptop gebruik als LMS is dit probleem er niet!?...
Ik gelezen dat het voorkomt bij lage CPU's, in mijn geval dus niet vreemd..
Tijd voor een nieuwe dus, maar ben dan wel benieuwd of het dan niet voorkomt?
Hoor graag reacties?...
-
Probeer anders ook je vraag eens hier (http://forums.slimdevices.com/showthread.php?79706-Announce-Spotify-Premium-Plugin-(Beta)) neer te leggen. Home base of Triode :D
-
Hoi Peter,
Ik ben benieuwd of je het heb kunnen oplossen en hoe dan?
Ik heb een CS407 met hetzelfde probleem. Zodra ik m'n laptop gebruik als LMS is dit probleem er niet!?...
Ik gelezen dat het voorkomt bij lage CPU's, in mijn geval dus niet vreemd..
Tijd voor een nieuwe dus, maar ben dan wel benieuwd of het dan niet voorkomt?
Hoor graag reacties?...
Ik heb het een tijdje laten rusten en na een week weer eens opgepakt en wonderwel werkte het daarna weer. Vraag mij niet hoe dat nu kan... Tot op heden werkt de plugin goed en verlopen ook de periodieke updates zonder problemen.
Mijn probleem heeft zichzelf weer opgelost!