Auteur Topic: OPLOSSING: User unknown in local recipient table  (gelezen 4610 keer)

Offline Theet

  • Bedankjes
  • -Gegeven: 3
  • -Ontvangen: 5
  • Berichten: 74
    • http://www.lendering.org
OPLOSSING: User unknown in local recipient table
« Gepost op: 03 augustus 2009, 09:57:52 »
Ik wil mail versturen naar mijn mailserver, maar krijg een mail terug met de melding:
"User unknown in local recipient table"

Het mailadres heb ik wel opgegeven in RoundCube Webmail -> persoonlijke instellingen -> identiteiten...

Wat kan er fout gaan, of.... welke instelling moet ik wijzigen?

Offline Plerry

  • MVP
  • *
  • Bedankjes
  • -Gegeven: 16
  • -Ontvangen: 233
  • Berichten: 1.230
Re: User unknown in local recipient table
« Reactie #1 Gepost op: 03 augustus 2009, 10:55:52 »
Of dat hier ook het probleem is weet ik niet, maar ...

Met de laatste firmware versies is de Syno DS hoofdlettergevoelig geworden,
wat een feature is in sommige, maar lastig in andere opzichten.

Sommige mail-problemen verdwenen als sneeuw voor de zon, door uitsluitend gebruik te maken
van kleine letters in de user/mail-namen.
Zie: http://www.synology-forum.nl/viewtopic.php?f=89&t=2776&p=11915
of: http://www.synology-forum.nl/viewtopic.php?f=45&t=1258&p=11907

Plerry
There are only 10 kinds of people: ... those that understand binary, and those that don't.

Offline Theet

  • Bedankjes
  • -Gegeven: 3
  • -Ontvangen: 5
  • Berichten: 74
    • http://www.lendering.org
Re: User unknown in local recipient table
« Reactie #2 Gepost op: 03 augustus 2009, 11:30:23 »
Onderstaande is van toepassing, het werkt eindelijk!!!!
Ik heb de users aangepast met kleine letters en nu werkt het perfect!  Bedankt!


Citaat van: "Plerry"
Of dat hier ook het probleem is weet ik niet, maar ...

Met de laatste firmware versies is de Syno DS hoofdlettergevoelig geworden,
wat een feature is in sommige, maar lastig in andere opzichten.

Sommige mail-problemen verdwenen als sneeuw voor de zon, door uitsluitend gebruik te maken
van kleine letters in de user/mail-namen.
Zie: http://www.synology-forum.nl/viewtopic.php?f=89&t=2776&p=11915
of: http://www.synology-forum.nl/viewtopic.php?f=45&t=1258&p=11907

Plerry

Offline Briolet

  • Global Moderator
  • MVP
  • *
  • Bedankjes
  • -Gegeven: 87
  • -Ontvangen: 1458
  • Berichten: 9.094
Re: OPLOSSING: User unknown in local recipient table
« Reactie #3 Gepost op: 06 april 2018, 09:13:58 »
Een oud draadje, maar omdat er vandaag naar toe gelinkt is, zet ik mijn bevinding hier neer.

Ik gebruik al jaren een gebruikersnaam met hoofdletters erin. Omdat ik mijn gebruikersnaam niet als email adres wil hebben, is mijn email adres als alias gedefinieerd. Daar zijn het wel steeds kleine letters. Het is dus niet nodig om al je gebruikersnamen aan te pakken om geen hoofdletters in je mailadres te hebben.

Persoonlijk vind ik uit veiligheidsoogpunt ook beter als die namen verschillend zijn. Je kunt dan nml niet aan het emailadres zien wat je inlognaam voor mail is.
  • Mijn Synology: DS415+
  • HDD's: 3x 3TB in SHR


 

401: Unauthorized Unauthorized User

Gestart door sjaantjeBoard Transmission

Reacties: 4
Gelezen: 875
Laatste bericht 02 februari 2017, 19:56:31
door sjaantje
plex user, waarvoor is deze nodig en welke rechten heeft deze nodig?

Gestart door pcraenmeBoard Plex Media Server

Reacties: 3
Gelezen: 3210
Laatste bericht 25 juli 2014, 00:13:29
door r00n
SynoDS met "user has no share acces"

Gestart door DownerXBoard iOS Apps (iPhone, iPad en iPod)

Reacties: 4
Gelezen: 1516
Laatste bericht 10 september 2013, 21:21:07
door DownerX
Spotweb niet installeren - MySQL user Spotweb already exist

Gestart door hawe026Board Spotweb

Reacties: 13
Gelezen: 3366
Laatste bericht 22 april 2016, 23:11:05
door chloso
File rechten anders dan de map voor user (file mag niet gedelete kunnen worden)

Gestart door MichaelCBoard Synology DSM 5.1 en eerder

Reacties: 14
Gelezen: 3954
Laatste bericht 31 januari 2014, 11:08:33
door MichaelC
Synology-Forum.nl is een Nederlands gebruikersforum en staat volledig los van het merk Synology. Lees onze privacyverklaring.