Synology-Forum.nl

Packages => Officiƫle Packages => Mailplus server en client => Topic gestart door: KrisVda op 28 september 2021, 08:55:02

Titel: DKIM instellingen niet beschikbaar (Kan deze bewerking niet uitvoeren ...)
Bericht door: KrisVda op 28 september 2021, 08:55:02
Ik zou graag DKIM instellen op mijn Mailplus server.

Bij het openen van de geavanceerde instellingen in Domein > Bewerken > Algemeen > Geavanceerd krijg ik de volgende foutmelding: "Kan deze bewerking niet uitvoeren omdat de database momenteel niet toegankelijk is. Meld u opnieuw aan bij DSM en probeer het later opnieuw". Ik kan daarna niet meer op OK of ANNULEREN klikken; het scherm is gedimd (zie bijgaande foto). Het rare is ook dat ik dit scherm niet meer wegkrijg, ik moet de app geforceerd afsluiten door bovenaan in de taakbalk op het icoon te rechtsklikken en dan op sluiten klikken.

Uiteraard heb ik al uitgelogd, gereboot, ... maar niets helpt.
Alle toegangsrechten zijn volgens mij ok.

Is er nog iemand met hetzelfde probleem of weet iemand een oplossing? Alvast bedankt voor jullie hulp!
Titel: Re: DKIM instellingen niet beschikbaar (Kan deze bewerking niet uitvoeren ...)
Bericht door: Briolet op 28 september 2021, 09:36:02
Je kunt nog proberen om de mailserver expliciet te stoppen in pakketcentrum en dan weer te activeren.

En soms help het om een andere browser te gebruiken.
Titel: Re: DKIM instellingen niet beschikbaar (Kan deze bewerking niet uitvoeren ...)
Bericht door: KrisVda op 30 september 2021, 08:31:01
Bedankt voor de suggesties; jammer genoeg hebben geen van de volgende acties geholpen:
Nog iemand andere suggesties?
Titel: Re: DKIM instellingen niet beschikbaar (Kan deze bewerking niet uitvoeren ...)
Bericht door: Briolet op 30 september 2021, 09:08:06
Lijkt me dat die database dan corrupt is waardoor hij niet benaderbaar is. Als hier geen suggesties komen, zul je een ticket bij synology moeten maken.