Synology-Forum.nl
Packages => Officiële Packages => Mailplus server en client => Topic gestart door: Knorr op 24 november 2016, 20:44:50
-
Net geupdate naar de nieuwe versie van Mailplus Server. Maar helaas, hij kan niet meer gebruikt worden (zie melding). Iemand enig idee? En ja, ik heb 5 gratis licenties en maar 4 in gebruik (zegt ie ook zelf, maar toch).
-
En als je users 1 voor 1 deactiveerd?
-
Deactiveren lukt ook niet. Kennelijk iets met licentie sync...
-
MailPlus Server package verwijderd, opnieuw geïnstalleerd. En weer online...
-
na de update van Mailplusserver vandaag hetzelfde probleem
opnieuw proberen te installeren, probleem blijft (instellingen niet...)
-
Klinkt niet heel hoopvol, heb de update nog niet uitgevoerd. Zit je op DSM 6 of DSM 6.1?
Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
-
de gewone laatste versie: 6.02
een backup terughalen van de instellingen lukt ook niet. Krijg de melding "kan geen verbinding maken met uw Synology account, controleer uw netwerk verbinding of probeer het later nog een keer"
Heel vreemd, net een ticket aangemaakt vanuit de DS, dat werkt allemaal gewoon.
-
volges mij was mijn vorige oplossing om de twee mailplus packages te verwijderen (server en client), herstarten en opnieuw installeren.
Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
-
Hmm, niet echt hoopgevend....
Topic op Engels Synology Forum (https://forum.synology.com/enu/viewtopic.php?f=269&t=122007)
-
inderdaad, lijkt wel of alle gebruikers hier last van hebben. Vreemd dat Synology dit niet ondervangt in acceptatietest en ook niet eerder al met grote prioriteit heeft opgepakt.
Overigens heb ik de mailserver wel weer aan de praat gekregen door het Synology account los te koppelen van de NAS (onder configuratiescherm, infocenter.
Nu verschijnt ook weer de standaard licentie.
Ben alleen mijn ddns account kwijt...
Nieuwe mailplus server ziet er wel een stuk beter uit overigens.
-
Het werkt weer 8)
Veilig en werkend upgrade uitgevoerd.