Synology-Forum.nl

Packages => Officiƫle Packages => Mailplus server en client => Topic gestart door: TopGear_1542 op 28 september 2016, 11:44:19

Titel: SMTP server - verificatie mislukt
Bericht door: TopGear_1542 op 28 september 2016, 11:44:19
Ik gebruik Mailplus om mail op te halen bij mijn mailprovider en een backup te maken.

Nu ben ik laatst bezig geweest met het opruimen van mijn NAS en heb daarbij ook een aantal pakketten verwijderd.
Aan de SMTP instellingen heb ik niets verandert, daarnaast kan ik ook gewoon inloggen bij mijn mailprovider met
dezelfde gegevens. Om die reden ben ik bang dat er een ondersteunend pakket is dat ik heb kunnen verwijderen
zonder dat DSM heeft aangegeven dat Mailplus (of een ander pakket) dat gebruikt.

Heb al uitgebreid gezocht en kan niets vinden. Heeft iemand een idee of bovenstaande kan kloppen, en zo ja,
om welk pakket kan het gaan?