Synology-Forum.nl

Packages => Officiƫle Packages => Mail Station => Topic gestart door: Drooneyef op 15 januari 2013, 20:19:18

Titel: Inlogprobleem na update
Bericht door: Drooneyef op 15 januari 2013, 20:19:18
Hoi Allen,

Ik heb het volgende probleem.
Sinds vandaag kan ik niet meer inloggen op mijn account van mail station via een web browser.
Outlook kan nog wel verbinding maken.
Het is gebeurd nadat ik vandaag mail station heb geupdate.
Normaal gebruik ik mijn normale dsm gebruikersnaam.
Als ik nu wil inloggen zegt hij "De gebruikersnaam is ongeldig of hij bevat ongeldige tekens."
In mijn gebruikersnaam zitten spaties maar dat was voorheen geen probleem maar nu opeens wel.
Ik heb mijn gebruikersnaam veranderd in 1 zonder spaties en dan werkt het wel maar dan is al mijn mail weg :(
Heeft iemand een idee wat ik nu kan doen?
Titel: Re: Inlogprobleem na update
Bericht door: Martijn85 op 18 januari 2013, 12:40:49
Browser cache etc. even wissen en dan nog eens proberen.
Titel: Re: Inlogprobleem na update
Bericht door: Drooneyef op 18 januari 2013, 14:56:07
Bedankt voor het antwoord maar helaas dat had ik ook al gedaan en heeft niet geholpen.
Van welke pc ik ook wil inloggen roundcube accepteert gewoon geen spaties meer in de gebruikersnaam.
Heb nu een nieuwe accountnaam aangemaakt alleen voor mail en ben nu bezig om mijn mail aan het terugzetten.
Gelukkig maakte ik elke dag automatisch een backup van mijn mail dus ben ik niks kwijt.
Ik heb de afgelopen dagen veel zitten lezen op forums etc over de synology mailclient en veel mensen beweren dat er in de gebruikersnaam geen spaties mag zitten maar waarom heeft het dan altijd gewerkt tot aan de laatste update?