Synology-Forum.nl
Packages => Officiƫle Packages => Mail Station => Topic gestart door: discorobinson op 22 oktober 2011, 19:40:31
-
Eerst even wat uitleg:bedankt voor u begrip:ik ben hier nieuw en dit is mijn eerste post
Ik heb pas van over een week een Synology DS411+4TB
Is nog niet volledig in orde maar ik ben er wel bijna?
Betreft dat MAILSTATION die werkt zo bij mij zo?
Eerst voor Belgie want daar woon ik
Voor Belgie voor de uitgaande mail:Providers Belgacom en voor Telenet
zorg er voor dat bij de uitgaande mail staat:uit.telenet
zorg er voor dat bij de uitgaande mail staat:relay.skynet.be
Zier een link: http://www.pop3instellingen.be/ (http://www.pop3instellingen.be/)
Voor telenet klanten/
Emailadres:dat weet ge zelf wel zeker
gebruikersnaam:let op dat is niet je email adres maar wel vb:y24742(zoek op je documenten)
wachtwoord:dat weet ge zelf wel zeker
pop 3 server:in.telenet.be
pop3 poort:110
Voor Hotmail klanten
Email:dat weet ge zelf wel zeker
Gebruikersnaam:Dit is hetzelfde als je email adres
Pop3 server:pop.live.com(en niets anders)
pop 3 poort:995
opgelet pop3 ssl moet aangevinkt zijn
Voor gmail klanten
Email adres:Dat weet ge zelf wel zeker
Gebruikersnaam:uw email adres(maar let op ZONDER @gmail.com achter
pop3 server:pop.gmail.com
Wachtwoord:dat weet ge zelf wel zeker
Pop3 poort:995
opgelet pop3 ssl moet aangevinkt zijn
Indien dit bij jullie niet werkt dan zul je nog even verder moeten zoeken,later komt er nog meer als het mag natuurlijk?
Beleefde groetjes aan allen
-
Ligt het aan mij of mist hier de vraag die je wilt stellen?
Wat is nu je probleem waar je tegen aanloopt?
-
dit zijn bij mij werkende instellingen,het staat hier op het forum veel vragen over die mail server
dat is de reden
-
Wie kan mij helpen. Ik ben radeloos. Als ik een mail verstuur vanuit Roundcube krijg ik een melding terug: Recipient not authorized, your IP has been found on a block list.
Kennelijk staat mijn IP adres op een black list. Hoe kan ik dit oplossen?
Jan
-
En O ja. Ik krijg die Mailserver maar niet aan het werken. Bij mijn Domain name provider een MX record aangemaakt met verwijzing naar het ip-adres waar de mailserver te vinden is. Ik neem aan dat ik op de route een poort open moet zetten voor inkomend mailverkeer (poort 80).
Maar d'r komt op heden geen enkele van mijn testmailtjes binnen op de server....
Wat doe ik fout en waar gaat het mis?
Jan
-
Mail is niet poort 80,
Pop3 gebruikt 110, imap 143 en smpt 25.
Misschien zit daar het probleem?
-
Mail is niet poort 80,
Pop3 gebruikt 110, imap 143 en smpt 25.
Misschien zit daar het probleem?
Toch wel een beetje poort 80 maar dan alleen voor webmail
Overige poorten heb je gelijk