Auteur Topic: Mail station met meerdere gebruikers  (gelezen 1817 keer)

Offline Wrinko

  • Bedankjes
  • -Gegeven: 1
  • -Ontvangen: 0
  • Berichten: 2
Mail station met meerdere gebruikers
« Gepost op: 20 januari 2017, 15:24:03 »
Hallo Allemaal! Ik heb het volgende probleem. Ik haal mijn Ziggomail binnen via mijn NAS. Deze mail die binnenkomt moet door twee verschillende Synology users gelezen kunnen worden. Tot voor kort dacht ik het werkend te hebben, maar de laatste dagen krijg ik op 1 van de twee accounts geen mail meer binnen. Ik synchroniseer via mailserver (IMAP) de mails.
Ik heb in Roundcube mijn ziggo ingesteld voor beide gebruikers, maar ondanks dat er op de webmail bij ziggo een hele hoop ongelezen berichten zijn, komen deze niet in de inbox van de tweede synology account (roundcube). wat doe ik fout?
  • Mijn Synology: DS213+

Offline Hempie

  • Bedankjes
  • -Gegeven: 45
  • -Ontvangen: 49
  • Berichten: 222
    • UniFi Forum
Re: Mail station met meerdere gebruikers
« Reactie #1 Gepost op: 20 januari 2017, 15:35:33 »
Bij mij blijft Caiway wel eens hangen op deze manier, ik los het op door de pop/imap te verwijderen en daarna opnieuw weer toe te voegen.
DS214play 2 x WD40ERFX 6.0.2-8451-4
DS916+ 8GB 4 x WD80EFZX  6.0.2-8451-4

Nederlands UniFi Forum is Online!

Offline Wrinko

  • Bedankjes
  • -Gegeven: 1
  • -Ontvangen: 0
  • Berichten: 2
Re: Mail station met meerdere gebruikers
« Reactie #2 Gepost op: 24 januari 2017, 11:41:59 »
Dank voor de snelle reactie. Het werkt weer. enig idee wat de oorzaak van het probleem is? (toepassen van filters in roundcube is volgens mij de enige verandering die ik heb aangebracht in de instellingen)
  • Mijn Synology: DS213+

Offline Briolet

  • Global Moderator
  • MVP
  • *
  • Bedankjes
  • -Gegeven: 156
  • -Ontvangen: 2291
  • Berichten: 14.845
Re: Mail station met meerdere gebruikers
« Reactie #3 Gepost op: 24 januari 2017, 12:23:42 »
Citaat
Ik heb in Roundcube mijn ziggo ingesteld voor beide gebruikers, …
 wat doe ik fout?

Omdat beide gebruikers hetzelfde Ziggo account pop-en, zal roundcube misschien gedacht hebben dat het al opgehaald is.  Alleen vreemd dat het dan meestal wel en soms niet werkt.
  • Mijn Synology: DS415+
  • HDD's: 3x 3TB in SHR
  • Extra's: DS212J (Backup)


 

Mail Server plots onbereikbaar vanaf 1 ip-adres

Gestart door Peter van HeunBoard Mail Server

Reacties: 12
Gelezen: 1922
Laatste bericht 05 juli 2017, 09:15:35
door Peter van Heun
Verzonden mail via IMAP werkt niet intern

Gestart door pmlseltenBoard Mail Server

Reacties: 8
Gelezen: 2117
Laatste bericht 18 maart 2016, 00:31:53
door Basalt
Zarafa verwerkt geen mail na MariaDB Update

Gestart door Martin(f)Board Zarafa

Reacties: 11
Gelezen: 7733
Laatste bericht 04 juni 2015, 11:29:24
door Richard67
php mail() functie stuurt geen mail

Gestart door Guido-bBoard Web Station

Reacties: 22
Gelezen: 9218
Laatste bericht 07 december 2014, 13:46:31
door Hanssie
Roundcube webmail werkt niet vanaf extern ip voor verzenden vd mail

Gestart door GeJeeBoard Mail Station

Reacties: 15
Gelezen: 7003
Laatste bericht 12 december 2013, 20:56:43
door Basalt