Synology-Forum.nl

Packages => Officiële Packages => Mail Station => Topic gestart door: ernst.te.brake op 23 juli 2016, 13:37:33

Titel: Mail station onbereikbaar <ip>/mail geeft error 500
Bericht door: ernst.te.brake op 23 juli 2016, 13:37:33
Hallo,

Ik ben een redelijke newbee op synology gebied. Dus heb jullie hulp nodig voor het volgende probleem:

Na de laatste update van Mail server (versie 1.6.1-0484) en Mail station(versie 20160707-0277) gisteren uitgevoerd te hebben kan ik niet meer in mail station komen of beter gezegd roundcube via ip/mail. Er verschijnt een error 500.

Ik heb naar aanleiding van een ander bericht heb ik de mail server en mail station gedeïnstalleerd en weer geïnstalleerd, maar nu ben nog verder van huis. Want nu wordt mail via mail station niet meer opgehaald, waarschijnlijk omdat de instellingen gereset zijn, maar dat weet ik niet hoe ik deze kan bekijken zonder de webinterface van roundcube.

Ik heb de volgende vragen:
1. Hoe los ik dit op.
2. Is er een manier om een logfile te bekijken die deze verbinding bijhoud om meer info te krijgen waar de fout zit. Met logcenter krijg ik geen melding binnen.
3. Ik heb wel via telnet een locatie gevonden waar logfiles staan, maar hoe bekijk ik deze, daar ze staan in /var/log en deze is niet terug te vinden in file station.
4. Ik heb alleen mail server geïnstalleerd omdat deze met mail station samen moet werken. Ik haal van diverse internet providers de mail binnen via pop3, zodat ze op mijn nas verzameld worden. Via oa Thunderbird kan ik dan alle mail overzichtelijk bekijken. klopt dit?

Alvast dank voor jullie hulp.

Groet,
Ernst te Brake