Synology-Forum.nl
Packages => Officiƫle Packages => Mail Station => Topic gestart door: Anonymous op 30 november 2010, 13:46:46
-
Ik ben in het bezit van een DS211j en tracht de mail server aan de praat te krijgen. Na uren zonder succes.
Ik kan ook geen volledige tutor vinden. Ook in dit forum heb ik de oplossing niet kunnen vinden.
Dus wat doe ik verkeerd of wat ben ik vergeten of wat doe ik teveel?
Stel:
Mijn IP is: 12.34.56.789
Mijn DS ip is: 192.168.1.10
Mijn domein naam is: bourbon.nl
Bij DNS beheer:
A mail.bourbon.nl -> 12.34.56.789
MX bourbon.nl -> mail.bourbon.nl
In het modem:
poort 25, 110 en 143 forward naar 192.168.1.10
In DS
Gebruiker:
Naam: strikky
Beschrijving: ikke
Email: http://canyouseeme.org/ (http://canyouseeme.org/) zijn de poorten 25,110 en 143 zijn niet geblokkeerd.
Dus wat doe ik fout?
Alvast bedankt
Strikky
-
kan het zijn dat je provider een mailserver blocked en je daarmee wil dwingen om hun mailserver te gebruiken ? met name bij direct-adsl zie je dat wel
-
Plaats eens de complete email die je terug hebt gekregen, dus die van Relaying not allowed.
Daarin is te zien of dat bericht van je Synology afkomstig is of van een server 'daarvoor'
Zo te zien staan al je settings goed. De email zou dus op je synology aan moeten komen, maar ik denk dat er ergens nog iets fout staat.
Heb je authenticatie soms aangevinkt in de DSM pagina?
-
Bedankt.
Maar na een reset naar factory default en alles weer opnieuw instellen werkte het probleemloos.