Synology-Forum.nl

Hardware ondersteuning => Netwerk algemeen => Topic gestart door: Tom T te A. op 15 november 2018, 12:28:49

Titel: DS115J krijg ik niet werkend
Bericht door: Tom T te A. op 15 november 2018, 12:28:49
Hi allen!

Ik heb een ds115j aangeschaft, dat lijkt me nog steeds een juiste keuze. Maar ik krijg hem niet aan de praat. Dat is weer minder.

Na het aansluiten met de KPN experia box v10, krijg ik de melding geen netwerkverbinding. (Er brandt oranje LED bij stekkertje).

Uiteraard de 115 en de v10 al diverse keren ge-reset. WAT NU?? HELP!!

TV Radio Bellen Wifi werkt goed.

Mvrgr., Tom, Almere.
Titel: Re: DS115J krijg ik niet werkend
Bericht door: Hofstede op 15 november 2018, 12:38:56
Graag wat meer info:

- Waar krijg je de melding "geen netwerkverbinding".
- Bij welk stekkertje brandt een oranje LED? De netwerkverbinding achterin de NAS?

Heb je in de Experia Box gekeken of de NAS een IP adres krijgt van de Experia Box?
Titel: Re: DS115J krijg ik niet werkend
Bericht door: Briolet op 15 november 2018, 12:57:16
Citaat
een ds115j aangeschaft
Staat er wel wat op?
Titel: Re: DS115J krijg ik niet werkend
Bericht door: Ben(V) op 15 november 2018, 15:47:38
Zou eerst maar eens de Synology Assistant downloaden, intstalleren en starten.
Dan kun je zien of die hem wel kan vinden en of er wel DSM op staat.
Titel: Re: DS115J krijg ik niet werkend
Bericht door: Birdy op 15 november 2018, 16:50:08
Let op: Synology Assistant heeft wel eens de gewoonte om niets te vinden, laat SA daarom paar keer zoeken.