Synology-Forum.nl
Hardware ondersteuning => Netwerk algemeen => Topic gestart door: Ropb op 02 september 2019, 18:24:49
-
Ik heb een aantal weken geleden op aanraden van Synology de 2-staps verificatie ingesteld. Ik gebruik Google authenticator.
Dit heeft tot gisteren probleemloos gewerkt. Nu krijg ik bij het aanmelden van een nieuw apparaat (of een Synology App die ik nog niet eerder gebruikt heb) de foutmelding dat ik de verkeerde verificatiecode heb ingevoerd.
- ik heb de tijdcorrectie voor de codes van Google al uitgevoerd, zonder resultaat
- ik ontvang ook geen noodcode naar mijn E-mailadres
Zijn er manieren om in te loggen of iets te resetten zonder dat ik de hele boel weer opnieuw moet installeren?
-
Dit heeft tot gisteren probleemloos gewerkt. Nu krijg ik bij het aanmelden van een nieuw apparaat......
Dus ALLEEN op nieuwe apparaten?
Het werkt nog wel op de "oude" (die van gisteren) ?
-
Klopt. Apps die ik eerder heb aangemeld, worden nog steeds als vertrouwd apparaat herkend
-
De klok op de nas kan ook verkeerd gaan lopen. Ik zou in elk geval het mailsysteem nakijken. b.v. als dat een google adres is, had dat sinds de voor-vorige update (nr 2) opnieuw geverifieerd moeten worden.
-
Daar ben ik ook bang voor. Kan ik die klok gelijk zetten, of moet ik daar voor inloggen?
Is de reset knop 4 sec indrukken een oplossing?