Synology-Forum.nl
Hardware ondersteuning => Netwerk algemeen => Topic gestart door: Heula op 14 juni 2019, 10:47:00
-
Sinds een week of 2 - 3 ervaar ik problemen met het feit dat mijn DS418 blijft hangen en niet meer bereikbaar is.
Dit gebeurd steeds ergens aan het einde van de avond en dat merk ik omdat de NAS in principe een taak heeft om 0:30 uit te gaan en om 7 uur weer aan te gaan.Ik merk dan dat de NAS niet uit is en als ik hem probeer te bereiken lukt dat niet.
Het moet iets op de NAS zijn want verder werken alle andere aparaten in het netwerk gewoon prima. Zelfs als ik alle modems en switches herstart helpt dat niet.
De NAS hangt aan een switch met link aggregation en is ingesteld als Bond.
Soms gaat het dage goed maar vannacht was het dus weer mis en kan ik hem nu niet bereiken (op het werk)
Ik krijg dan onderstaande melding in mijn mailbox.
Weet iemand wat dit kan zijn en wat ik er aan kan doen?
Connection to heula.synology.me has been lost since 2019-06-14 01:10:03 +02:00
Dear user,
Connection to heula.synology.me has been lost since 2019-06-14 01:10:03 +02:00. Please check the network connection of your DiskStation, and make sure its DDNS service is enabled.
The DDNS server is normaal gewoon enabled maar dat kan ik nu niet zien natuurlijk.
Bedankt.