Ik denk dat je zodra je gaat klagen over de snelheid een Connectbox krijgt en dan kan je ook niet meer terug.
Ik had tot eind 2018 het oude abonnement "Internet Max 250 Mbps en TV Complete". Kreeg toen bericht dat Ziggo met dit abonnement ging stoppen en dat ik moest overstappen naar het duurderdere 400/40 abonnement. Ik geantwoord dat ik daar niet mee akkoord ging, maar geen reactie. Op een dag kwam met de post een doos met deze Connectbox en nog een paar weken later werkte opeens mijn verbinding niet meer. Op de klantenservice kreeg ik een ontzettend brutale hork aan de telefoon die weigerde iets voor me te doen als ik die Connectbox niet aansloot. Natuurlijk precies op zo'n dag dat ik dringend vanalles online moest doen. Daarna gedowngrade naar 200/20. Maar mijn Ubee wil niet meer werken. Een paar maanden later werd het 200/20 abonnement weer verhoogd naar 250/25, precies wat ik had voor dit gedoe begon....
Hier middenin de Randstad kan ik als ik meer dan 10 Mbps upstream wil hebben kiezen uit Ziggo, Ziggo en Ziggo. Ik woon hier prima, maar ben er langzamerhand aan toe om te gaan verhuizen naar ergens waar glasvezel ligt, alleen maar om van Ziggo af te komen.