Auteur Topic: Wachtwoord (pincode)onjuist DS Note app  (gelezen 1609 keer)

Offline Glenroth

  • Bedankjes
  • -Gegeven: 11
  • -Ontvangen: 3
  • Berichten: 81
Wachtwoord (pincode)onjuist DS Note app
« Gepost op: 16 maart 2019, 16:31:30 »
Samen met  m’n echtgenote gebruik ik 1 gebruikersaccount voor DS-Note.
We kunnen via onze beide smartphones gezamenlijke  notities maken en lezen via de DS-Note app
Deze notities synchroniseren met DS-Note op de NAS.
We gebruiken allebei dezelfde pincode op de smartphone om toegang te krijgen tot de notities op de DS Note app.
Dit werkt  al een aantal jaren voor ons perfect.
Vanaf vandaag  kunnen we  met de betreffende pincode de notities  niet meer benaderen. De app springt gelijk naar het schermpje om een wachtwoord ( pin code) in te voeren. De code is door mij niet gewijzigd!
Melding bij Wachwoord invoeren: Verkeerd wachtwoord. Voer opnieuw in. Er is ook geen mogelijkheid om een andere gebruiker  + wachtwoord in te vullen.
We komen er dus niet meer in.
Ik heb al eens de app op de smartphone verwijderd en opnieuw geinstalleerd. Maar ik krijg steeds het inlogschermpje om de pincode in te toetsen. Verder kan ik niets.
Het enige wat veranderd is , is dat ik op mijn smartphone ( OneplusOne) vandaag een nieuwe custom ROM lineage 16.0 ( Android 9) heb gezet.
De smartphone van mijn echtgenote is ongewijzigd gebleven.
Op de NAS kan ik de notities wel benaderen.
Heeft iemand een idee, wat het probleem zou kunnen zijn? Zou het te maken kunnen hebben met de nieuwe Android ROM.  Aan de andere kant, bij mijn echtgenote is er in de Android software niets veranderd. Hoe zou ik het kunnen oplossen. Alvast dank voor reacties.
  • Mijn Synology: DS214play
  • HDD's: 2 x WD60EFRX in SHR
DSM 6.2.4-25556, update 2

Offline Briolet

  • Global Moderator
  • MVP
  • *
  • Bedankjes
  • -Gegeven: 156
  • -Ontvangen: 2291
  • Berichten: 14.839
Re: Wachtwoord (pincode)onjuist DS Note app
« Reactie #1 Gepost op: 16 maart 2019, 17:28:05 »
Soms zijn de meldingen incorrect. Blijkbaar kan hij geen verbinding maken en dan krijg je een standaard klacht over wachtwoord.

Ik weet niet wat hier aan de hand is, maar je moet je niet blind staren op die pincode, als je zeker weet dat die goed is. Ik heb nog nooit een pincode hoeven invoeren. (Wel de 2-factor code uit de authenticator).
Ik gok dat hier een geheel andere reden is waarom hij de nas niet bereikt.
  • Mijn Synology: DS415+
  • HDD's: 3x 3TB in SHR
  • Extra's: DS212J (Backup)

Offline Glenroth

  • Bedankjes
  • -Gegeven: 11
  • -Ontvangen: 3
  • Berichten: 81
Re: Wachtwoord (pincode)onjuist DS Note app
« Reactie #2 Gepost op: 17 maart 2019, 12:14:27 »
Probleem is opgelost.
Voor belangstellenden:
Back-up gemaakt van DS-Note (bestand.nsx)
DS-Note verwijderd van NAS
Data en cache Smartphone app verwijderd.
DS-Note op NAS opnieuw geïnstalleerd en back-up teruggezet
Bij de smartphone app kon ik vervolgens weer het  account opvoeren en koppelen.
Gegevens werden gesynchroniseerd.
  • Mijn Synology: DS214play
  • HDD's: 2 x WD60EFRX in SHR
DSM 6.2.4-25556, update 2


 

Wachtwoord camera

Gestart door GaffelBoard Surveillance Station

Reacties: 3
Gelezen: 540
Laatste bericht 09 maart 2020, 10:12:14
door André PE1PQX
Bepaalde content beveiligen met een wachtwoord.

Gestart door Gebruiker_045Board Media Server (UPNP/DLNA)

Reacties: 3
Gelezen: 1860
Laatste bericht 13 januari 2018, 00:39:15
door Babylonia
Controle account naam of wachtwoord is mislukt

Gestart door Erwin1Board CardDav server

Reacties: 2
Gelezen: 6802
Laatste bericht 31 januari 2016, 20:07:34
door Briolet
Aanpassen wachtwoord admin

Gestart door Henk150Board Synology DSM algemeen

Reacties: 6
Gelezen: 10699
Laatste bericht 14 april 2014, 21:32:08
door arnom
inlognaam en/of wachtwoord foutmelding

Gestart door jmegginkBoard Vragen en opmerkingen OVER het forum

Reacties: 2
Gelezen: 1500
Laatste bericht 03 oktober 2012, 17:15:51
door Björn