Auteur Topic: Wachtwoord (pincode)onjuist DS Note app  (gelezen 1361 keer)

Offline Glenroth

  • Bedankjes
  • -Gegeven: 11
  • -Ontvangen: 3
  • Berichten: 81
Wachtwoord (pincode)onjuist DS Note app
« Gepost op: 16 maart 2019, 16:31:30 »
Samen met  m’n echtgenote gebruik ik 1 gebruikersaccount voor DS-Note.
We kunnen via onze beide smartphones gezamenlijke  notities maken en lezen via de DS-Note app
Deze notities synchroniseren met DS-Note op de NAS.
We gebruiken allebei dezelfde pincode op de smartphone om toegang te krijgen tot de notities op de DS Note app.
Dit werkt  al een aantal jaren voor ons perfect.
Vanaf vandaag  kunnen we  met de betreffende pincode de notities  niet meer benaderen. De app springt gelijk naar het schermpje om een wachtwoord ( pin code) in te voeren. De code is door mij niet gewijzigd!
Melding bij Wachwoord invoeren: Verkeerd wachtwoord. Voer opnieuw in. Er is ook geen mogelijkheid om een andere gebruiker  + wachtwoord in te vullen.
We komen er dus niet meer in.
Ik heb al eens de app op de smartphone verwijderd en opnieuw geinstalleerd. Maar ik krijg steeds het inlogschermpje om de pincode in te toetsen. Verder kan ik niets.
Het enige wat veranderd is , is dat ik op mijn smartphone ( OneplusOne) vandaag een nieuwe custom ROM lineage 16.0 ( Android 9) heb gezet.
De smartphone van mijn echtgenote is ongewijzigd gebleven.
Op de NAS kan ik de notities wel benaderen.
Heeft iemand een idee, wat het probleem zou kunnen zijn? Zou het te maken kunnen hebben met de nieuwe Android ROM.  Aan de andere kant, bij mijn echtgenote is er in de Android software niets veranderd. Hoe zou ik het kunnen oplossen. Alvast dank voor reacties.
  • Mijn Synology: DS214play
  • HDD's: 2 x WD60EFRX in SHR
DSM 6.2.4-25556

Offline Briolet

  • Global Moderator
  • MVP
  • *
  • Bedankjes
  • -Gegeven: 145
  • -Ontvangen: 2158
  • Berichten: 14.055
Re: Wachtwoord (pincode)onjuist DS Note app
« Reactie #1 Gepost op: 16 maart 2019, 17:28:05 »
Soms zijn de meldingen incorrect. Blijkbaar kan hij geen verbinding maken en dan krijg je een standaard klacht over wachtwoord.

Ik weet niet wat hier aan de hand is, maar je moet je niet blind staren op die pincode, als je zeker weet dat die goed is. Ik heb nog nooit een pincode hoeven invoeren. (Wel de 2-factor code uit de authenticator).
Ik gok dat hier een geheel andere reden is waarom hij de nas niet bereikt.
  • Mijn Synology: DS415+
  • HDD's: 3x 3TB in SHR
  • Extra's: DS212J (Backup)

Offline Glenroth

  • Bedankjes
  • -Gegeven: 11
  • -Ontvangen: 3
  • Berichten: 81
Re: Wachtwoord (pincode)onjuist DS Note app
« Reactie #2 Gepost op: 17 maart 2019, 12:14:27 »
Probleem is opgelost.
Voor belangstellenden:
Back-up gemaakt van DS-Note (bestand.nsx)
DS-Note verwijderd van NAS
Data en cache Smartphone app verwijderd.
DS-Note op NAS opnieuw geïnstalleerd en back-up teruggezet
Bij de smartphone app kon ik vervolgens weer het  account opvoeren en koppelen.
Gegevens werden gesynchroniseerd.
  • Mijn Synology: DS214play
  • HDD's: 2 x WD60EFRX in SHR
DSM 6.2.4-25556


 

Wachtwoord users

Gestart door PredjeeBoard Synology DSM algemeen

Reacties: 5
Gelezen: 1324
Laatste bericht 02 maart 2016, 11:49:41
door Predjee
netwerknaam en wachtwoord wordt niet onthouden

Gestart door lampie20Board Synology DSM 5.1 en eerder

Reacties: 7
Gelezen: 5052
Laatste bericht 26 oktober 2014, 16:51:27
door steen.tim
wachtwoord 213+

Gestart door schieBoard NAS hardware vragen

Reacties: 4
Gelezen: 1872
Laatste bericht 13 januari 2013, 20:14:14
door buzzke
Sukkelen met een wachtwoord

Gestart door louishusBoard Overige software

Reacties: 3
Gelezen: 3154
Laatste bericht 14 december 2009, 23:14:03
door Matr1x
Moet meerdere malen mijn wachtwoord invullen in Windows Explorer - duurt lang

Gestart door flyer2Board Windows

Reacties: 4
Gelezen: 547
Laatste bericht 08 oktober 2020, 17:38:10
door flyer2