Synology-Forum.nl

Packages => 3rd party Packages => NZBGet => Topic gestart door: masimo op 09 april 2014, 22:41:12

Titel: Kom er niet meer in
Bericht door: masimo op 09 april 2014, 22:41:12
Ik ontdek dat ik via IE11 niet meer in nzbget kom. Ik krijg een foutmelding.

[attachimg=1].

Al een keer stops-start geprobeerd, NAS opnieuw gestart, nzbget verwijderd en opnieuw geinstalleerd. Allemaal zonder succes.
Ik heb afgelopen week van alles geupdate, maar geen idee wanneer ergens iets mis is gegaan.
DSM 5 naar nieuwste versie (4458 Update 1).
W8.1 naar W8.1 Update 1.

Voor de herinstallatie werkte nzbGet. Begin van de avond een nzb'tje in de wachtrij gedumpt en dan loopt de download, want na een tijdje verscheen de download uitgepakt en wel in de downloadmap.
Nu na herinstallatie zijn alle instellingen inclusief de toegang tot de newsserver naar defaults gereset.
Maar nzbget is wel nog steeds actief volgens de log-file want er worden steeds pogingen gedaan om een newsserver te benaderen.

[attachimg=2]

Heeft wel altijd gewerkt. Ben overigens niet van plan een extra browser te installeren.
Titel: Re: Kom er niet meer in
Bericht door: masimo op 10 april 2014, 20:26:30
Probleem ligt dus aan de meest recente update van W8.1.
Internet Explorer versie 11.0.9600.17031, update versie 11.0.7 is de boosdoener. Heeft blijkbaar moeite met de NZBGet webpages.

Via bijv. Safari kan ik zonder problemen NzbGet benaderen en inloggen.
Voorlopig maar even via de iPad bedienen.

Update 11/4:
Ik heb Firefox maar even op mijn laptop geïnstalleerd. Kan ook zonder problemen de webpage van NZBGet benaderen.
Probleem is inmiddels onder de aandacht gebracht in het NZBGet support forum. Wordt (hopelijk) aan gewerkt.