Synology-Forum.nl
Packages => 3rd party Packages => NZBGet => Topic gestart door: Rene_66 op 24 november 2016, 22:27:54
-
Sinds 2 weken het probleem dat ik geen download meer voltooid krijgt met NZBGet. Geen wijzigingen doorgevoerd.
Alle downloads eindigen in error nadat de percentage melding in rap tempo daalt naar 89% en vervolgens als Failure eindigt.
Iemand enig idee???
Thnx, Rene
-
Moet je even in History kijken en Messages kijken wat het probleem is.
-
usenet provider plat of abo einde?
-
In de log van de FAILURE staan de volgende stappen:
1. INFO - Collection added to queue
2. Een aantal WARNINGs - x of y article downloads failed for ...... (hierbij loopt het health percentage af)
3. Laatste WARNING - Cancelling download and deleting xxxx due to health 88.7% below critical 89.1%
4. Een aantal DETAIL meldingen - Deleting file xxxx from download queue
5. INFO - Collection xxxx deleted from queue
6. INFO - Queueing xxxx for post-processing
7. INFO - Collection xxxx added to history
En that's it.
Voldoende Download credits, provider is Astraweb (gebruik ik al jaren), en de laatste versie van NZBGet voor Synology is geïnstalleerd.
Rara....
-
Wat je aan het dowloaden bent is dus niet compleet te downloaden, dat ligt niet aan NZBGet maar aan de Usenet provider servers.
M.a.w. delen van de files zijn daar verwijderd en health check merkt dat op en NZBGet stopt ermee omdat het zinloos is om verder te gaan.
Stuur mij anders een PB met die nzb file, dan zal ik eens kijken of ik hetzelfde krijg of probeer het eens met Download Station.
-
Zoveel mogelijk gratis back-up providers toevoegen zo als die van je internet provider. De kans dat dan iets compleet binnen komt is groter.
bijvoorbeeld:
https://portal.xsusenet.com/cart.php?a=view
Ik heb ook een paar block account bij verschillende providers als back-up.
Dit komt zeer waarschijnlijk door dmca en zorg er voor dat je de laatste versie hebt van nzbget. Bij sommige downloads worden files expres verkeerd gelabeld en de oude versie kan daar niet goed mee overweg.
-
Hallo Birdy,
Was er inderdaad niet vanuit gegaan dat het ook aan de provider kan liggen.
Heb oude manier geprobeerd, met newsleecher en daar hetzelfde resultaat.
Ik ga een berichtje bij Astraweb achterlaten.
Ziggo als backup provider toevoegen is natuurlijk een optie, weet echter niet of dat voldoende soelaas biedt.
Bedankt voor het meedenken!
Grtz...
-
Ziggo heeft toch helemaal geen usenet server?
-
"news.quicknet.nl" is nog steeds in de lucht. Maar ik weet niet of dit alleen nog is voor de oorspronkelijke quicknetabonnees (waar ik er dus er eentje van ben).
Newsserver met een heel lage retentie. Gebruik hem een enkele keer. Meestal zonder veel succes.
-
Ja half
https://www.ziggo.nl/klantenservice/internet/nieuwsgroepen/
en anders hier http://nzbusenet.com/gratis-nieuwsservers/ nog een paar.
Maar ik las op een ander forum dat er meerdere gebruikers zijn die er last van hebben Astraweb staat er ook bekend om dat ze snel zijn met dmca. Dus ik zou een andere proberen voor 1 maand ik zelf gebruik eweka.
-
Even gecontroleerd, werkt idd niet meer