Auteur Topic: Chatmeldingen  (gelezen 1387 keer)

Offline PeteBux

  • Bedankjes
  • -Gegeven: 0
  • -Ontvangen: 0
  • Berichten: 2
Chatmeldingen
« Gepost op: 23 maart 2018, 17:17:40 »
Hoi,
We hebben hier de Synology chat geïnstalleerd om op onze lokale werkplek eenvoudig en snel berichten te kunnen sturen. De bijkomende desktop software is tevens geïnstalleerd om continu 'present' te zijn. Dit lijkt te werken enkel behalve dat we verwachten dat een popup of andere melding te voorschijn komt. Helaas: NIETS, bij niemand in onze werkgroep.

Dat lijkt niet logisch daar je dat toch verwacht van een dergelijke berichtenservice. Vermoedelijk hebben we iet niet correct geïnstalleerd? Volgens de instellingen verwachten we zowel Popup als geluid: zie bijgevoegde afbeelding.

Wie hier bijstand kan in verlenen wordt ten zeerste gewaardeerd.

Mvg

Pete
  • Mijn Synology: DS214+
  • HDD's: 2 x ST3000VN000

Offline Birdy

  • Global Moderator
  • MVP
  • *
  • Bedankjes
  • -Gegeven: 1422
  • -Ontvangen: 8159
  • Berichten: 44.609
    • Truebase
Re: Chatmeldingen
« Reactie #1 Gepost op: 23 maart 2018, 17:38:00 »
Gebruik zelf geen chat maar, kan het zijn dat popups op de Cliënt PC's geblokkeerd worden ?


CS406      DSM 2.0-0731    DS508      DSM 4.0-2265      DS411+II  DSM 6.2.4-25556-8   DS115J    DSM 7.1.1-42962-7   DS918+    DSM 6.2.4-25556-8
DS107+     DSM 3.1-1639    DS411slim  DSM 6.2.4-25556   DS213J    DSM 6.2.4-25556-7   DS1515+   DSM 6.2.4-25556-8   DS220+    DSM 7.2.2-72806-3
DS107+     DSM 3.1-1639    DS111      DSM 5.2-5967-9    DS413J    DSM 6.2.3-25426-2   DS716+II  DSM 7.2.2-72806-3   RT2600ac  SRM 1.3.1-9346-13
BeeDrive   1TB             BeeStation BSM 1.2-65586                                                                 MR2200ac  SRM 1.3.1-9346-13

Offline PeteBux

  • Bedankjes
  • -Gegeven: 0
  • -Ontvangen: 0
  • Berichten: 2
Re: Chatmeldingen
« Reactie #2 Gepost op: 13 april 2018, 15:41:06 »
Hoi,

Het is niet via een browser maar een te installeren programma Chat van Synologyt. Daar kan het dus moeilijk aan liggen. Ondertussen krijg ik wel meldingen, zowel op scherm als geluid, alleen niet iedereen ontvangt die. Synology heeft ook al erkend dat het ergens een probleem is dat ze trachten op te lossen:

Citaat
Dear Synology customer
Thank you for your return


The problem you have encountered is a known problem that was recently discovered and our development team is currently studying this issue in more detail now.
  we have it back to our developers so that they can correct it on the next version of DSM.
Hoping that this will change on the next version of Chat
  • Mijn Synology: DS214+
  • HDD's: 2 x ST3000VN000