Synology-Forum.nl
Packages => Officiƫle Packages => Topic gestart door: Rvanlieshout op 18 juli 2013, 12:39:21
-
Beste Forumleden,
Voor de weters wellicht een stomme vraag alleen ik kan hem zo snel niet vinden.
Ik heb OSTICKET geinstalleerd. Dit werkt intern goed.
Echter hoe krijg ik hem extern werkend? welke poort moet ik er voor open zetten?
En is het mogelijk iets te doen met een email, dat iemand bijvoorbeeld zijn probleem mailt en dit gelijk daarin gaat? Of moet de admin altijd deze tickets zelf aanmaken of een user met meer rechten?
Hoor het graag van jullie!
-
waarschijnlijk is poort 80 openzetten voldoende.
http://osticket.com/wiki/Installation (http://osticket.com/wiki/Installation)
Als ik via bovenstaande installatie instructies kijk zou je er dan via:
http://www.yourdomain.com/support bij moeten kunnen.
Waar "www.yourdomain.com" dus je ddns naam is of je externe ip-adres.
-
Helaas poortje open gezet router voor de zekerheid gereset maar kom niet op de pagina van buitenaf.
-
Eindelijk gelukt!
Poortje 80 stond niet goed. Nu wel!
Deze kan op slot