Synology-Forum.nl
Packages => Officiƫle Packages => Topic gestart door: Elisa9180 op 22 oktober 2019, 12:11:39
-
Hey leden,
Ik gebruik de Chat applicatie van synology bij mijn klanten.
Nu iedere klant heeft zijn eigen synology en chat applicatie.
Is het ergens mogelijk dat mijn synology chat als centraal punt kan worden gebruikt.
zodat ik alle chats binnen krijg van mijn klanten op mijn synology
Soort van helpdesk
-
Nee. Je moet een eigen account hebben bij de Chat server.
-
Dat heb ik natuurlijk das nu niet het probleem aangezien ik zelf de beheerder ben.
Is het eventueel mogelijk om dan met een BOT deze dan door te sturen ?
-
Natuurlijk heb je zelf een eigen account. Ik bedoel de gebruikers waarmee gechat wordt.
-
Gebruiken jouw klanten zelf intern de chat applicatie? Dan wordt het volgens mij lastig want zover ik weet kun je de desktop applicatie niet met twee verschillende chat servers laten communiceren.
Anders moet je voor elke klant een account aanmaken op jouw eigen chat server, jouw chat server beschikbaar maken op het internet (bijvoorbeeld via QuickConnect) en de desktop applicatie bij de klant koppelen aan jouw chat server.