Synology-Forum.nl

Packages => Officiƫle Packages => OpenERP package => Topic gestart door: smidi70 op 14 juli 2014, 22:10:53

Titel: Hulp bij start administratie in Openerp
Bericht door: smidi70 op 14 juli 2014, 22:10:53
Hoi, ik heb met succes Openerp op een eigen server geinstalleerd, en de meeste admin instellingen ingeregeld.

Ik ben echter geen boekhouder/accountant en weet niet hoe ik het beste de 3 bankrekeningen kan inrichten en hierop kan boeken.
Wie kan mij helpen, evetueel tegen betaling....????

Dirk
Titel: Re: Hulp bij start administratie in Openerp
Bericht door: Birdy op 14 juli 2014, 22:25:45
Geen idee maar heb je hier wat aan ?
http://www.e-bookspdf.org/download/openerp-7.html
Titel: Re: Hulp bij start administratie in Openerp
Bericht door: smidi70 op 14 juli 2014, 22:29:30
Thx Birdy voor de snelle reactie.
Zal vast iets tussen staan, maar zoek eigenlijk iemand die min of meer weet hoe het moet en dit vrij snel kan inrichten bijvoorbeeld met een Teamviewer sessie...dan kan ik meekijken en vragen stellen.

Om het zelf te gaan ontdekken daar ontbreekt me de tijd eigenlijk voor.....
Titel: Re: Hulp bij start administratie in Openerp
Bericht door: Birdy op 14 juli 2014, 23:08:21
Ok...dat kan ik niet, ken OpenERP niet n.l.  :S