Synology-Forum.nl
Overige software => Overige software => Topic gestart door: bra op 12 september 2011, 18:42:40
-
Hey,
ik ben nieuw hier op het forum, en ik heb meteen een probleem...
Ik ben een zestal maanden zeer tevreden gebruiker van mijn DS110j met Samsung Spinpoint F3 HD103SJ 1TB.
Alles werkte perfect, tot een weekje geleden;
Ik kan vanuit mijn mediaspeler niet langer alle mappen bekijken.
Binnen de map videos staat er niets.
Terwijl ik wel kan verbinden met de server.
En ook de toegng vanaf mijn laptop is perfect.
Hij draait misschien wat trager dan vroeger, maar dit kan ook een gevoel zijn.
Mijn mediaspeler is een Samsung HT-C6800.
Waaraan zou dit kunnen liggen?
Alvast bedankt!
-
Is er iets veranderd op je DiskStation of op je mediaspeler? Als je mediaspeler wel je DiskStation kan vinden en de map video, maar geen bestanden dan is er iets veranderd aan je bestanden of aan het account waarme je mediaspeler aanlogt op je DiskStation. Kan de mediaspeler wel in de music en photo map?
Zet anders op je DiskStation de MediaServer even uit en na een tijdje weer aan.
-
Goh, er is niets veranderd, enkel wat bestanden toegevoegd.
En aan- en uitzetten heb ik spijtig genoeg al herhaaldelijk gedaan...
-
Ik weet niet of het bij jou ook zo is, maar ik heb het ook een keer gehad. Ik heb een Synology DS1010+ en een Windows Media Center. Probleem bleek te zitten in de naamgeven van een film, ik meen dat het een "Ö" of een dergelijke "vreemde" karakter was.
Wat je zou kunnen proberen is om de films die je recentelijk hebt toegevoegd (vanaf het moment dat het niet meer werkt) even weg te halen uit de desbetreffende directory. Kun je in ieder geval kijken of het aan een toegoegde film zit. Van daaruit kun je weer verder kijken.