Ik ontdenkte dat dit probleem ook bij martin plaats heeft gevonden zie onderstaand bericht.
Ik heb dus een backup van een goede php.ini nodig en wat support hoe ik deze kan installeren op mijn DS109.
[quote="Het probleem met het admin-account en Photostation is verholpen door Synology Support.
Nadat ik een Support Form ingevuld heb op 24 mei, heeft Synology op 26 mei een mailtje naar mij gestuurd met enkele suggesties. Als die suggesties niet tot resultaat zouden leiden, dan moest ik de poorten 23 (Telnet) en 5000 (DS manager) openzetten in mijn router/modem om de techneuten in de gelegenheid te stellen om de zaak in mijn DS109 te kunnen bekijken. In het mailtje worden overigens wel een paar aanwijzingen gegeven hoe je het e.e.a. aan moet pakken om die poorten in een NAT-tabel open te zetten. Ik heb daarop geantwoord dat de suggesties geen resultaat opleverden en ik de poorten 23 en 5000 opgezet had. Tevens heb ik hun het (aangepast) admin-wachtwoord gemaild. Op 30 mei kreeg ik weer een mailtje van Synology dat op 31 mei (maandag) de techneut die alles wist van Photostation de zaak zou gaan onderzoeken. Op die maandagochtend om plm. 10:30u kon ik weer met mijn admin-account in Photostation. Op 1 juni heb ik een mailtje gestuurd met daarin het verzoek om informatie over het probleem ('... wat was het probleem, waardoor werd het veroorzaakt en wat kan ik doen om het te voorkomen...'). Op 2 juni kreeg ik weer een mailtje van Synology met de mededeling dat eerst een hardware-techneut de zaak ook nog wilde bekijken. Uiteindelijk kreeg ik vandaag (3 juni) een bericht van Synology waarin stond dat ik de poorten weer dicht kon zetten. Verder stond in dat bericht dat het probleem te wijten was aan een php.ini-bestand dat nul bytes groot was en dat was fout. Ze hebben een goed php.ini bestand ge-upload waarmee het probleem verholpen was. Ze konden echter niet vertellen waardoor dat php.ini-bestand verziekt was. Als het weer optreedt, dan moet ik weer contact zoeken met Synology Support.
Dus voor diegenen die hetzelfde probleem hebben als ik had, neem contact op met Synology middels het Support Form.
Groetjes,
Martin.[/quote]