Synology-Forum.nl

Packages => Officiƫle Packages => Photo Station / Photos => Topic gestart door: jg78nl op 21 augustus 2016, 12:29:18

Titel: Laden van gegevens is mislukt
Bericht door: jg78nl op 21 augustus 2016, 12:29:18
Sinds kort lukt het me niet meer om de hoofdmappen te zien in DS Photo
Als ik inlog via een Andriod toestel (Nexus 5) dan kom ik niet verder dan een draaiend cirkeltje en de melding Bezig met laden...
Op de PC (zowel lokaal als op afstand met een DDNS) ben ik wel ingelogd maar krijg ik de melding Bezig met laden
[attachimg=1]
In de navigatiebalk links, kan ik WEL de mappen zien, en er op klikken. Ik krijg dan ook foto's te zien maar in de hoofdmap (/PHOTO) krijg ik niet meer de mappen te zien die ik normaal zag. Als ik de melding op de PC afwacht, krijg ik het volgende te zien:
[attachimg=2]

Ik heb Photo Station al opnieuw geinstalleerd, en ook de media opnieuw laten indexeren. Dit is allemaal gebeurd maar geen verbetering. Ook een andere gebruiker aangemaakt met toewijzing van alle mappen, en ingelogd met deze nieuwe gebruiker, krijgt ook de hoofdmappen niet te zien.
(inloggen lukt dus wel)

Wat kan er gebeurd zijn???
Photo station is op dit moment voor mij (op mobiele devices) onbruikbaar....

Extra info: Op mijn Android toestel kom ik niet verder dan dit:
[attach=3]
Titel: Re: Laden van gegevens is mislukt
Bericht door: jg78nl op 26 augustus 2016, 12:10:31
Niemand die hier ervaringen mee heeft?  :'(
Titel: Re: Laden van gegevens is mislukt
Bericht door: Birdy op 26 augustus 2016, 12:42:42
Heb je DS Photo ook eens opnieuw geinstalleerd ?
Heb je de mogelijkheid om dit ook te testen op een ander Android toestel ?

Gebruik je de Firewall op je NAS ? Zo ja, zet die eens uit en probeer het nog eens.
Titel: Re: Laden van gegevens is mislukt
Bericht door: jg78nl op 20 september 2016, 09:08:35
Intussen heb ik contact opgenomen met Synology Support.
Na alle opties zelf te hebben geprobeerd. (zoals onder andere opnieuw installeren van DS Photo)

Support heeft op afstand ingelogd en heeft de database geoptimaliseerd. En nu werkt het weer.
Ik heb ze nog de vraag gesteld hoe dit zelf te doen is. Als ik hier een antwoord op krijg, zal ik het hier posten.
Titel: Re: Laden van gegevens is mislukt
Bericht door: jg78nl op 22 september 2016, 11:39:24
 :) Support heeft liever niet dat 'onbekwame' gebruikers zich hieraan wagen:

Citaat
Since optimize process is doing by SSH commands, if you has this problem happen in the future, please kindly contact us again. 

Het werkt weer dus wat mij betreft kan dit onderwerp gesloten worden.